PACIFIC

IMO 9329667
Оновлено: 22.03.2025
PACIFIC
Назва судна
PACIFIC
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Пов'язані з підсанкційними особами
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
40119
IMO
9329667
MMSI
314957000
Позивний
8P2457
Прапор (діючий)
Барбадос Барбадос
Страхування P&I
-
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний у перевезенні нафти/нафтопродуктів з російських портів у Чорному морі із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкненням AIS, зокрема, в районі Керченської протоки, Мальти).
Танкер через підсанкційні компанії Sun Ship Management (ОАЕ), Oil Tankers SCF MGMT FZCO (ОАЕ), Fornax Ship Management FZCO (ОАЕ) афілійований з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" – найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інших.
З листопада 2024 року танкером оперує компанія Thunder Shipmanagement LLC-FZ (ОАЕ). Станом на 14 лютого 2025 року флот компанії Thunder Shipmanagement LLC-FZ складається з 21 нафтового танкера, афілійованого з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот". Серед флоту компанії є підсанкційні нафтові танкері, зокрема IMO 9309576, IMO 9322968, IMO 9309588, IMO 9292060, IMO 9292058, IMO 9292034, IMO 9276028, IMO 9329655, IMO 9577094 та інші.
Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, продовжують здійснювати перевезення російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
24 лютого 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера, пов'язаного із підсанкційною особою (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
04 березня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до танкера як до судна, пов'язаного із підсанкційною особою.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Vysotsk (рф), Haydarpasa (Туреччина), Novorossiysk (рф), Zeytinburnu (Туреччина), Pendik (Туреччина), Marmara Ereglisi (Туреччина), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Tapioca Maritime Ltd п/о Thunder Shipmanagement LLC-FZ (0109922 / ОАЕ / 12.11.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Thunder Shipmanagement LLC-FZ (0013015 / ОАЕ / 14.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Thunder Shipmanagement LLC-FZ (0013015 / ОАЕ / 14.11.2024)
Колишні назви судна
NS Parade
Прапори (попередні)
Ліберія Ліберія / Габон Габон
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Sls Heavy Industries (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top