SPRING
IMO 9315446
Оновлено: 31.07.2025

Назва судна
SPRING
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9315446
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
109570
Страхування P&I
Санкції
США
, ЄС
, Швейцарія
, Великобританія
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, зокрема, у Чорному та Балтійському морях, у тому числі із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкненням AIS) у районі Керченської протоки, де налагоджено перевантажувальний хаб російської нафти/нафтопродуктів в районі російського порту Кавказ.Танкер здійнював захід в російський порт, де нафта постійно торгується вище верхньої межі price cap.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований із компанією Aquaquasar Holding Limited, до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції за діяльність в енергетичному секторі російської економіки.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до танкера, що вважається частиною тіньового флоту, як до власності, в якій Aquaquasar Holding Limited має інтерес.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
21 липня 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований із компанією Aquaquasar Holding Limited, до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції за діяльність в енергетичному секторі російської економіки.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до танкера, що вважається частиною тіньового флоту, як до власності, в якій Aquaquasar Holding Limited має інтерес.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
21 липня 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Gdansk (Польща), Izmit (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Longkou Gang (КНР), Sidi Kerir (Єгипет), Tuapse (рф), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Sharjah (ОАЕ), Vadinar (Індія), New Mangalore (Індія), Kochin (Індія), Qingdao (КНР), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Aquaquasar Holding Ltd (6482268 / Антигуа і Барбуда / 11.04.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Aquaquasar Holding Ltd (6482268 / Антигуа і Барбуда / 15.01.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (15.01.2025)
Колишні назви судна
Maersk Pearl / Diamondback / Diamond / Mum
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Dalian New Shipyard
Веб-ресурси