SPRING
IMO 9315446
Оновлено: 25.06.2025

Назва судна
SPRING
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
109570
IMO
9315446
MMSI
Позивний
Прапор (діючий)
невідомо
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, зокрема, у Чорному та Балтійському морях, у тому числі із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкненням AIS) у районі Керченської протоки, де налагоджено перевантажувальний хаб російської нафти/нафтопродуктів в районі російського порту Кавказ.Танкер здійнював захід в російський порт, де нафта постійно торгується вище верхньої межі price cap.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований із компанією Aquaquasar Holding Limited, до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції за діяльність в енергетичному секторі російської економіки.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до танкера, що вважається частиною тіньового флоту, як до власності, в якій Aquaquasar Holding Limited має інтерес.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований із компанією Aquaquasar Holding Limited, до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції за діяльність в енергетичному секторі російської економіки.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до танкера, що вважається частиною тіньового флоту, як до власності, в якій Aquaquasar Holding Limited має інтерес.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Gdansk (Польща), Izmit (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Longkou Gang (КНР), Sidi Kerir (Єгипет), Tuapse (рф), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Sharjah (ОАЕ), Vadinar (Індія), New Mangalore (Індія), Kochin (Індія), Qingdao (КНР), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Aquaquasar Holding Ltd (6482268 / Антигуа і Барбуда / 11.04.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Aquaquasar Holding Ltd (6482268 / Антигуа і Барбуда / 15.01.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (15.01.2025)
Колишні назви судна
Maersk Pearl / Diamondback / Diamond / Mum
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Веб-ресурси