XANTHOS EOS
IMO 9231212
Оновлено: 27.02.2025

Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
XANTHOS EOS
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9231212
MMSI
750041000
Позивний
8RAN02
Прапор (діючий)
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в перевезенні російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, зокрема, тихоокеанського регіону переважно до КНР. Танкер здійснював захід в російський порт, де ціна на нафту постійно торгується вище верхньої межі price cap.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з підсанкційною компанією Global Industrial and Engineering Supply Ltd, яка була попереднім власником і оператором судна, до якої США у 2020 році застосовано санкції за постачання 300 метричних тонн графіту іранській компанії, що перебуває під санкціями, який є критично важливим для металургійної промисловості Ірану.
Власником та оператором танкера з січня 2022 року є компанія Merluza Group Limited, до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції за діяльність в енергетичному секторі російської економіки.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна, що вважається частиною тіньового флоту, як до власності, в якій Merluza Group Limited має інтерес.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з підсанкційною компанією Global Industrial and Engineering Supply Ltd, яка була попереднім власником і оператором судна, до якої США у 2020 році застосовано санкції за постачання 300 метричних тонн графіту іранській компанії, що перебуває під санкціями, який є критично важливим для металургійної промисловості Ірану.
Власником та оператором танкера з січня 2022 року є компанія Merluza Group Limited, до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції за діяльність в енергетичному секторі російської економіки.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна, що вважається частиною тіньового флоту, як до власності, в якій Merluza Group Limited має інтерес.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Lianyungang (КНР), Longkou Gang (КНР), Ningbo (КНР), Tianjin Xin Gang (КНР), Yantai (КНР), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Dongying (КНР), Qingdao (КНР), Dalian (КНР), Wafangdian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Merluza Group LTD (6250590 / Гонконг / 27.01.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Merluza Group LTD (6250590 / Гонконг / 27.01.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Ocean Anemone Ship Management (6451230 / Гонконг / 19.12.2023)
Колишні назви судна
Golden Sea / Oinoussian Spirit / Dubai Legend / Seafalcon / MERMAR
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси