ZALIV VOSTOK

IMO 9360130
Оновлено: 22.03.2025
ZALIV VOSTOK
Назва судна
ZALIV VOSTOK
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Пов'язані з підсанкційними особами
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
106590
IMO
9360130
MMSI
314001057
Позивний
8P2597
Прапор (діючий)
Барбадос Барбадос
Страхування P&I
-
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ХРИСТИЧЕНКО Євген Анатолійович
ХРИСТИЧЕНКО Євген Анатолійович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти з російських портів тихоокеанського регіону переважно до КНР.
Судно через пов’язані компанії, зокрема підсанкційні Stream Ship Management FZCO, Sun Ship Management, Oil Tankers SCF MGMT FZCO, афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот" є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден.
Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Lianyungang (КНР), Nakhodka (рф), Ningbo (КНР), Tianjin Xin Gang (КНР), Zhoushan (КНР), Mabianzhou (КНР), Gulei (КНР), Prigorodnoye (рф), Suanshan (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Ivora Shipping HK LTD п/о Starfish Ship Management LLC-FZ (6361863 / ОАЕ / 25.11.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Starfish Ship Management LLC-FZ (0024553 / ОАЕ / 23.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Starfish Ship Management LLC-FZ (0024553 / ОАЕ / 23.11.2024)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Кіпр Кіпр / Ліберія Ліберія / Панама Панама
Рік будівництва
2009
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top