ASCENDANT
IMO 9248801
Оновлено: 23.06.2025

Назва судна
ASCENDANT
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
40039
IMO
9248801
MMSI
Позивний
Прапор (діючий)
невідомо
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, Канада
, ЄС
, Швейцарія
, Австралія
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти до третіх країн, у систематичних порушеннямх нафтового ембарго G7+ на російську нафту у 2023-2024 роках, зокрема у вивезенні російської нафти з російських портів у Чорному морі в район Лаконської затоки, на захід від острова Кітіра. Судно здійснює заходи в порти ТОТ Крим України.
У січні, березні 2023 року танкер був задіяний в експорті декількох партій нафтопродуктів з російського порту Туапсе, відправником вантажів було підсанкційне ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачами – підсанкційні компанії Petrokim Trading Middle East and Asia DMCC (Voliton DMCC, ОАЕ), Guron Trading Limited (Гонконг). В Туапсе розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом.
У 2025 році судно продовжує здійснювати заходи в російські порти з нафтовими терміналами, зокрема у порти Находка, Славянка.
Судно афілійовано з індійською компанією Gatik Ship Management та турецькою компанією Unic Tanker Gemi Isletmeciligi, пов'язаною з Gatik. Індійська компанія Gatik Ship Management у 2022 році стала найбільшим перевізником російської нафти і використовувалась для функціонування російського "тіньового" флоту в умовах санкцій.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
У січні, березні 2023 року танкер був задіяний в експорті декількох партій нафтопродуктів з російського порту Туапсе, відправником вантажів було підсанкційне ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачами – підсанкційні компанії Petrokim Trading Middle East and Asia DMCC (Voliton DMCC, ОАЕ), Guron Trading Limited (Гонконг). В Туапсе розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом.
У 2025 році судно продовжує здійснювати заходи в російські порти з нафтовими терміналами, зокрема у порти Находка, Славянка.
Судно афілійовано з індійською компанією Gatik Ship Management та турецькою компанією Unic Tanker Gemi Isletmeciligi, пов'язаною з Gatik. Індійська компанія Gatik Ship Management у 2022 році стала найбільшим перевізником російської нафти і використовувалась для функціонування російського "тіньового" флоту в умовах санкцій.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Izmit (Туреччина), Nakhodka (рф), Novorossiysk (рф), Sinop (Туреччина), Slavyanka (рф), Tuapse (рф), Evyap Port (Туреччина), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), TamanNefteGaz CJSC (рф), Kamysh-Burun (Україна), Dongying (КНР), Altinova- Shipyard (Туреччина), Zhelezny Rog (рф), Aygaz (Туреччина), St. Petersburg (рф), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Yuragi Ltd (6508963 / Маврикій / 08.01.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Yuragi Ltd (6508963 / Маврикій / 08.01.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Liao Hе Shipmanagement Co Ltd (0113920 / Китайська Народна Республіка / 29.01.2025)
Колишні назви судна
Seacrown / Seacrown I / Atacama / Mu Dan
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Веб-ресурси