BILI
IMO 9285756
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
BILI
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
46803
IMO
9285756
MMSI
629009484
Позивний
C5J496
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний у перевезеннях підсанкційної іранської нафти, провадженні оманливих практик з вимкненням сигналу AIS та веденням темної діяльності поблизу Ірану.
Іран покладається на розгалужену мережу танкерів і компаній з управління судами в багатьох юрисдикціях для транспортування своєї нафти закордонним споживачам, використовуючи оманливу тактику (фальсифікації документації, маніпуляції з системами відстеження суден і постійні зміни назв і прапорів суден). Одна з найбільш часто застосовуваних тактик ухилення від нафтових санкцій "стрибки з прапором" в різних національних реєстрах, яка дозволяє судну здійснювати транспортування, мати право на швартування. Така тактика часто супроводжується створенням фіктивних компаній, зміною власників, менеджерів, назв судна, зміною фізичного маркування судна. Деякі судновласники з метою ухилення від санкцій навмисно задіюють реєстри прапорів, багато з яких не мають власних ресурсів і можливостей для відстеження та перевірки історії суден.
Танкер афілійований з індійською компанією Tightship Shipping Management (OPC) Private Limited, флот якої (у тому числі танкер ІМО 9285756) задіяний у транспортуванні іранської нафти на десятки мільйонів доларів для підсанкційної Національної іранської нафтової компанії (NIOC) принаймні з 2022 року. Національна іранська нафтова компанія (NIOC) є однією з найбільших нафтогазових компаній у світі і контролюється Міністерством нафти Ірану. NIOC та її дочірні компанії здійснюють розвідку, видобуток, транспортування, переробку та експорт нафти та природного газу в Ірані. Нафтові угоди NIOC, у тому числі її дочірніх компаній, використовуються для отримання прибутку для IRGC-QF (Корпусу вартових ісламської революції) and Hizballah (Хезболла).
03 грудня 2024 року США застосовано санкції до судна.
Іран покладається на розгалужену мережу танкерів і компаній з управління судами в багатьох юрисдикціях для транспортування своєї нафти закордонним споживачам, використовуючи оманливу тактику (фальсифікації документації, маніпуляції з системами відстеження суден і постійні зміни назв і прапорів суден). Одна з найбільш часто застосовуваних тактик ухилення від нафтових санкцій "стрибки з прапором" в різних національних реєстрах, яка дозволяє судну здійснювати транспортування, мати право на швартування. Така тактика часто супроводжується створенням фіктивних компаній, зміною власників, менеджерів, назв судна, зміною фізичного маркування судна. Деякі судновласники з метою ухилення від санкцій навмисно задіюють реєстри прапорів, багато з яких не мають власних ресурсів і можливостей для відстеження та перевірки історії суден.
Танкер афілійований з індійською компанією Tightship Shipping Management (OPC) Private Limited, флот якої (у тому числі танкер ІМО 9285756) задіяний у транспортуванні іранської нафти на десятки мільйонів доларів для підсанкційної Національної іранської нафтової компанії (NIOC) принаймні з 2022 року. Національна іранська нафтова компанія (NIOC) є однією з найбільших нафтогазових компаній у світі і контролюється Міністерством нафти Ірану. NIOC та її дочірні компанії здійснюють розвідку, видобуток, транспортування, переробку та експорт нафти та природного газу в Ірані. Нафтові угоди NIOC, у тому числі її дочірніх компаній, використовуються для отримання прибутку для IRGC-QF (Корпусу вартових ісламської революції) and Hizballah (Хезболла).
03 грудня 2024 року США застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Невідомо
Відвідувані порти
Karachi (Пакистан), Sharjah (ОАЕ), Sohar (Оман), Jebel Ali (ОАЕ)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Elitoli Trading Co Ltd (6139901 / Індія / 28.11.2019)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Tightship Shipping Management (OPC) Pvt Ltd (6344264 / Індія / 09.07.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Tightship Shipping Management (OPC) Pvt Ltd (6344264 / Індія / 09.07.2023)
Колишні назви судна
British Liberty / Liberty / Black Panther
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси