BERTHA

IMO 9292163
Оновлено: 17.12.2024
BERTHA
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
BERTHA
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9292163
MMSI
518999103
Позивний
E5U5084
Прапор (діючий)
Острови Кука
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний у перевезення підсанкційної іранської нафти, веденні темної діяльності у морі, зокрема для здійснення STS передачі нафти у північно-східній частині Атлантичного океану за участю суден EMILY S (IMO 9321847), Merope (IMO 9281891), Skadi (IMO 9230971).
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно причетне до перевезення іранської сирої нафти та/або нафтопродуктів, і з травня 2023 року включено до списку "армада привидів", що ведеться UANI.
Також танкер BERTHA включено UANI до списку танкерів "Нафтовий альянс Мадуро-Хаменеї", залучених до транспортування іранської та венесуельської нафти з 2019 року. 11 червня 2022 року лідер Венесуели Ніколас Мадуро та колишній президент Ірану Ебрагім Раїсі підписали 20-річну угоду про співпрацю для розширення зв’язків у нафтовій та нафтохімічній галузях, військовій та економічній сферах. Відтоді двосторонні зв’язки почали розвиватися: у 2023 році Іран поставив понад 12 мільйонів барелів сирої нафти та газового конденсату, Венесуела в обмін поставила до Ірану приблизно стільки ж мазуту. Більшість вантажів перевозять судна підсанкційної Національної іранської танкерної компанії (NITC) в обох напрямках: іранська нафта та газ вивантажуються у порти Венесуели, ті самі танкери NITC завантажують венесуельський мазут на зворотному етапі до Китаю.
Однак значна кількість суден, які не належать до NITC і ходять під іноземним (не під іранським) прапором, також беруть участь у торгівлі.
Судно афілійоване з китайською компанією Shanghai Legendary Ship Management Company Limited (під санкціями США), флот якої щонайменше з 2022 року задіяний у незаконному транспортуванні мільйонів барелів іранської нафти.
03 грудня 2024 року США застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Невідомо
Відвідувані порти
Algeciras (Іспанія), Egina Oil Terminal (Нігерія), Lanshan (КНР), Zhoushan (КНР), Meishan (КНР), Aoshan Oil Terminal (КНР), Dongjiakou (КНР), Tanjong Pagar (Сінгапур), Tanjung Pengeli (Малайзія), Sungai Linggi (Малайзія), Daxie (КНР), Xianren Dao (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Centaurus Min LTD п/о Shanghai Legendary Ship Management Co Ltd (6476560 / КНР / 01.03.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Shanghai Legendary Ship Management Co Ltd (6113237 / КНР / 01.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Shanghai Legendary Ship Management Co Ltd (6113237 / КНР / 01.03.2024)
Колишні назви судна
Monica S / Front Force / Onoba / Sea Force / MT. Pertamina 1
Прапори (попередні)
Панама / Маршаллові Острови / Кіпр
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025