SIRI

IMO 9281683
Оновлено: 22.03.2025
SIRI
Назва судна
SIRI
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти/нафтопродуктів
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
281396
IMO
9281683
MMSI
620999315
Позивний
D6A3314
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з жовтня 2021 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Судно вдається до оманливих практик, зокрема маніпуляцій з місцезнаходженням судна, ведення темної діяльності поблизу Малайзії.
04 квітня 2024 року США застосовано санкції до танкера ІМО 9281683, афілійованого з OCEANLINK MARITIME DMCC та задіяного у співпраці з підсанкційною іранською компанією Sepehr Energy Jahan Nama Pars Company щодо доставки іранських товарів. Sepehr Energy Jahan Nama Pars Company контролює мережу підставних компаній Ірану, інших юрисдикцій, через які відбувається продаж іранських товарів на користь Міністерства оборони та матеріально-технічного забезпечення збройних сил Ірану (MODAFL) і Генерального штабу збройних сил Ірану (AFGS).
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Невідомо
Відвідувані порти
Al Basrah (Ірак), Ningbo (КНР), Ras Sudr (Єгипет), Yantai (КНР), Zhoushan (КНР), Al Basra Oil Terminal (Ірак), Sadat (Єгипет), Meishan (КНР), Tanjong Pagar (Сінгапур), Qianwan (КНР), Adabiya (Єгипет), Tanjung Pengeli (Малайзія), Qingdao (КНР), Pengerang (Малайзія), Dagang (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Drini Shipping Inc (6210784 / Об'єднані Арабські Емірати / 08.12.2021)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Oceanlink Maritime DMCC (6450979 / Об'єднані Арабські Емірати / 01.10.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Ushba Shipping Ltd (6149782 / Гонконг / 22.10.2021)
Колишні назви судна
Anthea / Cybele / Smiti / Formosapetro Forever
Прапори (попередні)
Панама Панама / Індія Індія / Ліберія Ліберія
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Jmu Kure Shipyard (Японія)
War & Sanctions 2025
To top