SILVAR
IMO 9291262
Оновлено: 08.04.2025

Назва судна
SILVAR
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
114834
IMO
9291262
MMSI
352001887
Позивний
3E3701
Прапор (діючий)
Страхування P&I
American Steamship Owner P&I association
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, веденні оманливих, високоризикованих практик, зокрема веденні темної діяльності з вимкненим AIS поблизу російського порту Усть-Луга.
Танкер афілійований з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства за задіяність в обслуговуванні енергетичного сектору російської економіки). Fractal Marine DMCC вважається одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Судноплавна компанія Fractal Marine DMCC (ОАЕ) була створена незадовго до введення країнами G7 політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти і відіграла значну роль у транспортуванні російської нафти/нафтопродуктів в умовах санкційних обмежень.
Також танкер афілійований з підсанкційною компанією Oceanlink Maritime DMCC (ОАЕ), яка у період з грудня 2023 року по червень 2024 року була комерційним менеджером танкера. Oceanlink Maritime DMCC пов'язана з підсанкційним флотом із 10 суден (СПГ-танкери, нафтові танкери, танкери нафтопродуктів) і була задіяна у перевезеннях іранських товарів від імені Генерального штабу збройних сил Ірану (AFGS) та Міністерства матеріально-технічного забезпечення оборони та збройних сил (MODAFL).
Танкер також афілійований з компанією Wanta Shipping LLC-FZ (ОАЕ), яка була ISM-менеджером танкера у 2024 році. Wanta Shipping LLC-FZ управляла 20 суднами, афілійованими з Fractal Marine DMCC. Судно з флоту Wanta Shipping LLC-FZ, завантажене російською нафтою, пов'язане з інцидентом у Балтійському морі, що загрожував екологічній безпеці. Зокрема, 10 січня 2025 року 19-річний танкер ІМО 9308065, управління безпекою яким забезпечувала Wanta Shipping LLC-FZ, завантажений російською нафтою (99 тис тонн) в порту Усть-Луга, втратив управління у Балтійському морі. За даними німецького Havariekommando у судна відмовили системи електроживлення та двигун, судно втратило здатність маневрувати і стало дрейфувати на малій швидкості у відкритому морі поблизу острова Рюген. Зазначений інцидент вчергове свідчить про зростаючу загрозу розливів нафти застарілими суднами тіньового флоту.
З 2023 року щодо судна 4 рази змінювався менеджмент.
Станом на квітень 2025 року власником танкера є компанія Lasiglia Investment Inc (Маршаллові острови), управління безпекою судна здійснює компанія Tarabya Logistics LTD (ОАЕ), яка керує також дев'ятьма танкерами (один з яких підсанкційний), афілійованими з Fractal Marine DMCC (ІМО 9252955, ІМО 9282481, ІМО 9282493 (перебуває під санкціями ЄС), ІМО 9282508, ІМО 9332171, ІМО 9379301, ІМО 9387279, ІМО 9390587, ІМО 9413004), а також танкером ІМО 9299707, афілійованим з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" – найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської сирої нафти, нафтопродуктів, скрапленого природного газу, що бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інших.
Танкер після зміни менеджменту продовжує здійснювати заходи в російський порт Усть-Луга у Балтійському морі, брати участь в обслуговуванні енергетичного сектору російської економіки, що є значним джерелом фінансування військового бюджету країни-агресора.
Танкер афілійований з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства за задіяність в обслуговуванні енергетичного сектору російської економіки). Fractal Marine DMCC вважається одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Судноплавна компанія Fractal Marine DMCC (ОАЕ) була створена незадовго до введення країнами G7 політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти і відіграла значну роль у транспортуванні російської нафти/нафтопродуктів в умовах санкційних обмежень.
Також танкер афілійований з підсанкційною компанією Oceanlink Maritime DMCC (ОАЕ), яка у період з грудня 2023 року по червень 2024 року була комерційним менеджером танкера. Oceanlink Maritime DMCC пов'язана з підсанкційним флотом із 10 суден (СПГ-танкери, нафтові танкери, танкери нафтопродуктів) і була задіяна у перевезеннях іранських товарів від імені Генерального штабу збройних сил Ірану (AFGS) та Міністерства матеріально-технічного забезпечення оборони та збройних сил (MODAFL).
Танкер також афілійований з компанією Wanta Shipping LLC-FZ (ОАЕ), яка була ISM-менеджером танкера у 2024 році. Wanta Shipping LLC-FZ управляла 20 суднами, афілійованими з Fractal Marine DMCC. Судно з флоту Wanta Shipping LLC-FZ, завантажене російською нафтою, пов'язане з інцидентом у Балтійському морі, що загрожував екологічній безпеці. Зокрема, 10 січня 2025 року 19-річний танкер ІМО 9308065, управління безпекою яким забезпечувала Wanta Shipping LLC-FZ, завантажений російською нафтою (99 тис тонн) в порту Усть-Луга, втратив управління у Балтійському морі. За даними німецького Havariekommando у судна відмовили системи електроживлення та двигун, судно втратило здатність маневрувати і стало дрейфувати на малій швидкості у відкритому морі поблизу острова Рюген. Зазначений інцидент вчергове свідчить про зростаючу загрозу розливів нафти застарілими суднами тіньового флоту.
З 2023 року щодо судна 4 рази змінювався менеджмент.
Станом на квітень 2025 року власником танкера є компанія Lasiglia Investment Inc (Маршаллові острови), управління безпекою судна здійснює компанія Tarabya Logistics LTD (ОАЕ), яка керує також дев'ятьма танкерами (один з яких підсанкційний), афілійованими з Fractal Marine DMCC (ІМО 9252955, ІМО 9282481, ІМО 9282493 (перебуває під санкціями ЄС), ІМО 9282508, ІМО 9332171, ІМО 9379301, ІМО 9387279, ІМО 9390587, ІМО 9413004), а також танкером ІМО 9299707, афілійованим з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" – найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської сирої нафти, нафтопродуктів, скрапленого природного газу, що бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інших.
Танкер після зміни менеджменту продовжує здійснювати заходи в російський порт Усть-Луга у Балтійському морі, брати участь в обслуговуванні енергетичного сектору російської економіки, що є значним джерелом фінансування військового бюджету країни-агресора.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Gdansk (Польща), Jurong Island (Сінгапур), Lanshan (КНР), Mundra (Індія), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Pulau Bukom (Сінгапур), Sidi Kerir (Kurayr) (Єгипет), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Jamnagar Terminal (Індія), Gelendzhik (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Lasiglia Investment Inc (6505884 / Маршаллові Острови / 22.06.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Lasiglia Investment Inc (6505884 / Маршаллові Острови / 22.06.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Tarabya Logistics Ltd (0108990 / Об'єднані Арабські Емірати / 24.01.2025)
Колишні назви судна
Matterhorn Spirit / Themis 1 / Rowan
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси