MARABELLA SUN
IMO 9323376
Оновлено: 18.06.2025

Назва судна
MARABELLA SUN
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
52648
IMO
9323376
MMSI
620800018
Позивний
D6A4018
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
ЄС
, Швейцарія
, Великобританія
, Канада
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, стелі цін на російську нафту задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Чорному, Балтійському морях до третіх країн.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Al-Khair (Судан), Vysotsk (рф), Gdynia (Польща), Itaqui (Бразилія), Izmit (Туреччина), Mersin (Туреччина), Novorossiysk (рф), Porto De Suape (Бразилія), Samsun (Туреччина), La Skhira (Туніс), Zeytinburnu (Туреччина), Bizerte (Туніс), Marmara Butangas Terminal (Туреччина), Opet Marmara Terminal (Туреччина), Skaw (Данія), Aygaz (Туреччина), Icdas (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Clariton Shipping Ltd (0119111 / Маршаллові Острови / 20.11.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Clariton Shipping Ltd (0119111 / Маршаллові Острови / 20.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Peninsular Maritime India Pvt (6038735 / Індія / 23.08.2023)
Колишні назви судна
Piltene
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Веб-ресурси