OLINA
IMO 9282479
Оновлено: 27.02.2025

Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
OLINA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9282479
MMSI
668116324
Позивний
S9A3124
Прапор (діючий)
Санкції
ЄС
, США
, Великобританія
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+ задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону переважно до КНР, Індії, Туреччини.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Izmit (Туреччина), Ningbo (КНР), Tianjin Xin Gang (КНР), Yantai (КНР), Ust-Luga (рф), Taman (рф), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Paradip (Індія), New Mangalore (Індія), Cochin (Індія), Jamnagar Terminal (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Hayley Kim LTD (6326444 / КНР / 22.06.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Hayley Kim LTD (6326444 / КНР / 22.06.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Ketee Co LTD (6319249 / КНР / 29.06.2022)
Колишні назви судна
Magnus / British Mallard / Minerva M
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси