ALBA
IMO 9268112
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
ALBA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
106360
IMO
9268112
MMSI
306119000
Позивний
PJA17
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС та політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з портів у Балтійкому, Чорному морях, тихоокеанського регіону переважно до КНР. Танкер вдається до застосування оманливих тактик у морі (зміни ідентифікаторів або маніпуляцій з місцезнаходженням), ведення темної діяльності у морі з вимкненим сигналом AIS поблизу російського порту Тамань (рф), Ірану, Індонезії, Саудівської Аравії, Малайзії, В'єтнаму.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з квітня 2022 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росіїтранспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Танкер пов'язаний зі спробою постачання у 2022 році підсанкційної іранської нафти до країн ЄС (Хорватії), отриманої через перевалку з судна на судно біля малайзійських вод.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з квітня 2022 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росіїтранспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Танкер пов'язаний зі спробою постачання у 2022 році підсанкційної іранської нафти до країн ЄС (Хорватії), отриманої через перевалку з судна на судно біля малайзійських вод.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jurong Island (Сінгапур), Lianyungang (КНР), Longkou Gang (КНР), Ningbo (КНР), Yangpu (КНР), Yantai (КНР), Ust-Luga (рф), Taman (рф), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Dongying (КНР), Paradip (Індія), Qingdao (КНР), Dalian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Aristos Maritime Inc (6252035 / Об'єднані Арабські Емірати / 15.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Vroom Marine Ventures FZE (6314720 / Об'єднані Арабські Емірати / 15.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Vroom Marine Ventures FZE (6314720 / Об'єднані Арабські Емірати / 20.02.2024)
Колишні назви судна
Arc I / Blue Power / Fuji Spirit / Arc I / Blue Power / Fuji Spirit / Olia
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Tsuneishi Tadotsu Factory (Японія)
Веб-ресурси