MIN HANG
IMO 9257137
Оновлено: 30.05.2025

Назва судна
MIN HANG
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
158553
IMO
9257137
MMSI
518999094
Позивний
E5U5075
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у 2024 році задіяний в експорті до третіх країн російської нафти з російських портів у Балтійському морі, тихоокеанському регіоні.
У листопаді 2022 року United Against Nuclear Iran (UANI) включило танкер до публічного списку суден, підозрюваних у причетності до незаконного перевезення іранської нафти.
Згідно з даними Lloyd’s List, танкер ІМО 9257137 пов'язаний з анонімними китайськими покупцями, які витратили близько $376 млн на придбання 13 танкерів для здійснення ризикованих перевезень російської нафти з судна на судно посеред Атлантичного океану. Логістичні хаби "від судна до судна" є поширеною ознакою схеми, що дозволяє приховувати право власності та походження вантажу. Окрім середньоатлантичного хабу STS, існують також райони біля портів Каламати (Греція), Мальти, Сеути та Кавказу, де налагоджено операції з перевалки російської нафти з судна на судно. Операції STS посеред Атлантичного океану відбуваються поза юрисдикцією портової влади, з обмеженим технічним і операційним наглядом, що посилює занепокоєння з приводу безпеки і навколишнього середовища через невідомість даних про страхування і власників суден.
Lloyd's List було відстежено п'ять танкерів класу "Aframax", сім великих нафтовозів і одне судно класу "Suezmax" анонімного покупця через окремі, але пов'язані між собою компанії, що працюють на шельфі Гонконгу і КНР, володіють однотипними суднами. Група танкерів була придбана в період з травня по липень 2022 року за загальну суму $285 млн, виходячи зі звітів суднових брокерів та ринкових оцінок. Відтоді танкери, окрім одного, беруть участь у перевалці російських нафтових вантажів у перевантажувальному хабі з високим ступенем ризику, розташованому за 860 морських миль на захід від Португалії, у міжнародних водах. Вік придбаних анонімним китайським покупцем суден - 15 років і більше, що унеможливлює їх фрахтування більшістю великих нафтових компаній, а також не дозволяє отримати звичайне фінансування.
Тіньовий танкерний флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
03 грудня 2024 року до танкера застосовано санкції США.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У листопаді 2022 року United Against Nuclear Iran (UANI) включило танкер до публічного списку суден, підозрюваних у причетності до незаконного перевезення іранської нафти.
Згідно з даними Lloyd’s List, танкер ІМО 9257137 пов'язаний з анонімними китайськими покупцями, які витратили близько $376 млн на придбання 13 танкерів для здійснення ризикованих перевезень російської нафти з судна на судно посеред Атлантичного океану. Логістичні хаби "від судна до судна" є поширеною ознакою схеми, що дозволяє приховувати право власності та походження вантажу. Окрім середньоатлантичного хабу STS, існують також райони біля портів Каламати (Греція), Мальти, Сеути та Кавказу, де налагоджено операції з перевалки російської нафти з судна на судно. Операції STS посеред Атлантичного океану відбуваються поза юрисдикцією портової влади, з обмеженим технічним і операційним наглядом, що посилює занепокоєння з приводу безпеки і навколишнього середовища через невідомість даних про страхування і власників суден.
Lloyd's List було відстежено п'ять танкерів класу "Aframax", сім великих нафтовозів і одне судно класу "Suezmax" анонімного покупця через окремі, але пов'язані між собою компанії, що працюють на шельфі Гонконгу і КНР, володіють однотипними суднами. Група танкерів була придбана в період з травня по липень 2022 року за загальну суму $285 млн, виходячи зі звітів суднових брокерів та ринкових оцінок. Відтоді танкери, окрім одного, беруть участь у перевалці російських нафтових вантажів у перевантажувальному хабі з високим ступенем ризику, розташованому за 860 морських миль на захід від Португалії, у міжнародних водах. Вік придбаних анонімним китайським покупцем суден - 15 років і більше, що унеможливлює їх фрахтування більшістю великих нафтових компаній, а також не дозволяє отримати звичайне фінансування.
Тіньовий танкерний флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
03 грудня 2024 року до танкера застосовано санкції США.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Ningbo (КНР), Tanjung Pelepas (Малайзія), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Chennai (Індія), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Tanjong Pagar (Сінгапур), Adabiya (Єгипет), Tanjung Pengeli (Малайзія), Gulei (КНР), Sungai Linggi (Малайзія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Ambra Ltd п/о Shanghai Legendary Ship Management Co Ltd (6457141 / Китайська Народна Республіка / 11.03.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Shanghai Legendary Ship Management Co Ltd (6113237 / Китайська Народна Республіка / 11.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Shanghai Legendary Ship Management Co Ltd (6113237 / Китайська Народна Республіка / 11.03.2024)
Колишні назви судна
Astro Cassiopeia / Maran Cassiopeia / Auriga
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Веб-ресурси