BLUE
IMO 9236353
Оновлено: 04.08.2025

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Бенін
MMSI
610000036
Позивний
TYAD8
Назва судна
BLUE
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9236353
Прапор (діючий)
MMSI
304868000
Позивний
V2YM7
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
165293
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, ЄС
, Швейцарія
, Канада
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Бенін
MMSI
610000036
Позивний
TYAD8
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти, порушенні нафтового ембарго G7, ЄС на російську нафту у січні 2024 року. Судно у порушення нафтового ембарго у січні 2024 року здійснило перевезення російської сирої нафти з порту Новоросійськ у Чорному морі до Лаконійської затоки, Греція. За даними Kpler, 28 січня 2024 року танкер ІМО 9236353 у Лаконійській затоці в Греції здійснив STS передачу нафти марки Urals, вивезеної з порту Новоросійськ, передавши судну ІМО 9237072. Судно ІМО 9237072 09 січня 2024 року було зафіксовано корабельним споттером MarineTraffic біля узбережжя Криту у баласті з осадкою 11,3 м, 10 січня 2024 року танкер вирушив до Лаконійської затоки, де того ж дня здійснив першу STS-передачу, прийнявши нафту Urals від судна IMO 9434890 у Лаконській затоці в Греції. За даними Kpler, судно IMO 9434890 було завантажено 729 тис. барелів нафти Urals з порту Усть-Луга. Друга STS-передача на судно ІМО 9237072 відбулася 28 січня 2024 року у Лаконійській затоці з судна ІМО 9236353, завантаженим нафтою у порту Новоросійськ. За даними Kpler, судно ІМО 9237072, завантажене російською нафтою, приховало інформацію про зміну осадки судна і попрямувало до Венесуели, де була виявлена STS-передача нафти судну IMO 9110183 у період з 28 лютого до 1 березня 2024 року, яке доставило 600 тис. барелів російської нафти нафтопереробному заводу Cardon у Венесуелі 2 березня 2024 року.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Aliaga (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Nemrut Limani Bay (Туреччина), Novorossiysk (рф), Port Said (Єгипет), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Jeddah (Саудівська Аравія), Belokamenka (рф), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Adabiya (Єгипет), Vene-Balti (Естонія), Skaw (Данія), Icdas (Туреччина), Pulau Ayer Chawan (Сінгапур), Peetri (Естонія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Crestwave Maritime Ltd (6470941 / Туреччина / 07.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Crestwave Maritime Ltd (6470941 / Туреччина / 07.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Crestwave Maritime Ltd (6470941 / Туреччина / 07.02.2024)
Колишні назви судна
Aegean Eagle / Arlene / Iskmati Spirit / Icaria / Azul / Julia A
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd.
Веб-ресурси