SERENA
IMO 9255660
Оновлено: 27.02.2025

Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
SERENA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9255660
MMSI
629009448
Позивний
C5J460
Прапор (діючий)
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях до третіх країн.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Cagliari (Італія), Vysotsk (рф), Izmit (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Lisboa (Португалія), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), New Mangalore (Індія), Aseng Offshore Terminal (Екваторіальна Гвінея)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Fletado Shipping LTD п/о Argonaut Fleet Services LTD (6181907 / Гонконг / 04.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Argonaut Fleet Services LTD (0007731 / Гонконг / 04.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Argonaut Fleet Services LTD (0007731 / Гонконг / 04.09.2024)
Колишні назви судна
Seascout / Pontus I
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси