ARABESCA
IMO 9288734
Оновлено: 18.06.2025

Назва судна
ARABESCA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105042
IMO
9288734
MMSI
352004699
Позивний
3E6961
Прапор (діючий)
Страхування P&I
NorthStandard
Санкції
Великобританія
, ЄС
, Швейцарія
, Канада
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани

МУРАШКО Олександр Олександрович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер з 2024 року у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів у Балтійському морі.
Попереднім власником судна до квітня 2024 року була грецька компанія Thenamaris Ships Management. Танкер був проданий невідомому покупцеві, і, за даними Міжнародної громадської організації Greenpeace, є частиною тіньового флоту рф.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Тіньовий танкерний флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9288734.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Попереднім власником судна до квітня 2024 року була грецька компанія Thenamaris Ships Management. Танкер був проданий невідомому покупцеві, і, за даними Міжнародної громадської організації Greenpeace, є частиною тіньового флоту рф.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Тіньовий танкерний флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9288734.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Augusta (Італія), Beshayer Oil Terminal (Судан), Botas (Туреччина), Cagliari (Італія), Ez Zueitina (Лівія), Vysotsk (рф), Jurong Island (Сінгапур), Marsaxlokk (Мальта), Milazzo (Італія), Nantes (Франція), Rotterdam (Нідерланди), Sekupang (Індонезія), Trieste (Італія), Tuapse (рф), Valletta Harbors (Мальта), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Beirut (Ліван), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Fujairah (ОАЕ), Vadinar (Індія), New Mangalore (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Zawia Terminal (Лівія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Pearl Cascade Corp (6464995 / Сейшельські Острови / 20.03.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Pearl Cascade Corp (6464995 / Сейшельські Острови / 20.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Anchor Elite Shipmanagement (6462866 / Азербайджан / 20.03.2024)
Колишні назви судна
Seabravery
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Веб-ресурси