CINDY

IMO 9270517
Оновлено: 29.05.2025
CINDY
Назва судна
CINDY
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти/нафтопродуктів
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
115605
IMO
9270517
MMSI
314001094
Позивний
8PZS5
Прапор (діючий)
Барбадос Барбадос
Страхування P&I
Hydor AS
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону переважно до Індії, КНР. Також танкер задіювався для перевезення підсанкційної іранської нафти.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Судно афілійовано із підсанкційною компанією Sun Ship Management, пов'язаною із підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Anapa (рф), Marsaxlokk (Мальта), Mundra (Індія), Ras Sudr (Єгипет), Tanjung Pelepas (Малайзія), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Suez (Єгипет), Aoshan Oil Terminal (КНР), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Khor al Fakkan (ОАЕ), Primorsk (рф), Galle (Шрі-Ланка), Tanjong Pagar (Сінгапур), Pendik (Туреччина), Zhelezny Rog (рф), Vadinar (Індія), Paradip offshore (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Sohar (Оман), Gelendzhik (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Anahita Shipping Ltd (6503446 / Британські Віргінські Острови / 23.07.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Anahita Shipping Ltd (6503446 / Британські Віргінські Острови / 23.07.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Transnavio Shipping FZ-LLC (0050427 / Об'єднані Арабські Емірати / 11.11.2024)
Колишні назви судна
Krasnodar / Dream Vision / Seagull
Прапори (попередні)
Ліберія Ліберія / Панама Панама / Острови Кука Острови Кука
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top