OCEAN FAYE

IMO 9321689
Оновлено: 22.03.2025
OCEAN FAYE
Назва судна
OCEAN FAYE
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
114523
IMO
9321689
MMSI
677087600
Позивний
5IM976
Прапор (діючий)
Танзанія Танзанія
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі.
Танкер пов'язаний з компанією One Moon Marine Services LLC (ОАЕ, під санкціями Великобританії), афілійованою з підсанкційними операторами так званого "тіньового" флоту, задіяного в експорті російської нафти. One Moon Marine Services LLC після свого створення "отримала" в управління від операторів тіньового флоту Radiating World Shipping Services та Voyages Shipping Services частину танкерів, у тому числі підсанкційне судно "Ocean Amz". One Moon Marine Services LLC з листопада 2023 року почала перевозити російську нафту без страхування P&I. Інші судна були передані Alqutb Ashamali Marine Services, Breath Shipping Services тощо. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового флоту", залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
Тіньовий танкерний флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Immingham (Великобританія), Izmit (Туреччина), Nemrut Limani Bay (Туреччина), Novorossiysk (рф), Port Neches (США), Wilhelmshaven (Німеччина), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Beirut (Ліван), Primorsk (рф), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія), Cochin (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Flotta (Великобританія), Rostock (Німеччина), Icdas (Туреччина), Whitegate (Ірландія), Akcansa (Туреччина), Gelendzhik (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Oceanica Shipping Ltd (6418161 / Індія / 26.06.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Northpole Marine (0008041 / Індія / 23.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Northpole Marine (0008041 / Індія / 23.09.2024)
Колишні назви судна
Solviken / Agneta Pallas 2
Прапори (попередні)
Норвегія Норвегія / Ліберія Ліберія / Острови Кука Острови Кука / Гондурас Гондурас
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top