VELMAR
IMO 9832547
Оновлено: 03.06.2025

Назва судна
VELMAR
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
115643
IMO
9832547
MMSI
620999940
Позивний
D6A3940
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях переважно до Індії.
Танкер афілійований з компанією Prominent Shipmanagement Limited (Гонконг), яка є оператором тіньового флоту, задіяного у транспортуванні підсанкційної російської, іранської нафти і до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції у зв'язку з управлінням танкерним флотом, що відноситься до тіньового флоту, задіяного в транспортуванні підсанкційної російської нафти, у тому числі судном Fjord Seal, що заходило в російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала верхню стелю в $60 за барель, судном Samsun, задіяним у транспортуванні іранської нафти.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Танкер афілійований з компанією Prominent Shipmanagement Limited (Гонконг), яка є оператором тіньового флоту, задіяного у транспортуванні підсанкційної російської, іранської нафти і до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції у зв'язку з управлінням танкерним флотом, що відноситься до тіньового флоту, задіяного в транспортуванні підсанкційної російської нафти, у тому числі судном Fjord Seal, що заходило в російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала верхню стелю в $60 за барель, судном Samsun, задіяним у транспортуванні іранської нафти.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Novorossiysk (рф), Ust-Luga (рф), Chennai (Індія), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
East Venture Hong Kong Ltd п/о Prominent Shipmanagement Ltd (6438150 / Гонконг / 01.11.22023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Glory Shipping HK Ltd (0082952 / Гонконг / 21.02.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (26.05.2025)
Колишні назви судна
Crudemed / Venture
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2018
Забудовник (країна)
Daehan Shipbuilding Co Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси