TOREX

IMO 9257814
Оновлено: 03.06.2025
TOREX
Назва судна
TOREX
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Порушення нафтового ембарго
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
107081
IMO
9257814
MMSI
314981000
Позивний
8P2487
Прапор (діючий)
Барбадос Барбадос
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту з лютого 2023 року задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Чорному морі, тихоокеанського регіону переважно до КНР, третіх країн, а також порушенні нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту. Зокрема, у лютому 2024 року судно вивезло російську нафту з російського порту у Чорному морі до Лаконійської затоки (Греція).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
У жовтні 2024 року менеджмент судна перейшов від молдовської компанії KSN Shipmanagement SRL до компанії з Азербайджану Dream Island Shipping LLC. За даними журналістів-рослідувачів RISE Moldova, компанія KSN Shipmanagement SRL є однією з десяти молдовських компаній, які відіграють значну роль у морському транспортуванні російської нафти.
Назва танкера Torex з’явилася на початку 2023 року після його продажу пакистанською корпорацією за понад п'ять мільярдів пакистанських рупій (еквівалент приблизно $21 млн. на початок 2023 року). На початку квітня, а потім у липні 2023 року норвезький портал новин про морську торгівлю повідомив, що фактичним новим бенефіціаром танкера стала компанія KSN Shipmanagement SRL з Молдови.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Jebel Dhanna (ОАЕ), Das Island (ОАЕ), Karachi (Пакистан), Mina Al Ahmadi (Кувейт), Mundra (Індія), Ningbo (КНР), Ras Tanura (Саудівська Аравія), Tuapse (рф), Yantai (КНР), Ust-Luga (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Primorsk (рф), Altinova- Shipyard (Туреччина), Vadinar (Індія), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Perol Shipmanagement Ltd (6374127 / Сейшельські Острови / 27.12.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Perol Shipmanagement Ltd (6374127 / Сейшельські Острови / 04.02.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Blue Horizon Shipping LLC (0030319 / Азербайджан / 04.02.2025)
Колишні назви судна
Marathon / Karachi
Прапори (попередні)
Греція Греція / Пакистан Пакистан / Панама Панама / Палау Палау / Острови Кука Острови Кука
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Marugame Yard (Японія)
War & Sanctions 2025
To top