TOREX

IMO 9257814
Оновлено: 09.12.2024
TOREX
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
TOREX
Категорія
Перевезення викопного палива
 Порушення нафтового ембарго
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9257814
MMSI
314981000
Позивний
8P2487
Прапор (діючий)
Барбадос
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту з лютого 2023 року задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Чорному морі, тихоокеанського регіону переважно до КНР, третіх країн, а також порушенні нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту. Зокрема, у лютому 2024 року судно вивезло російську нафту з російського порту у Чорному морі до Лаконійської затоки (Греція).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
У жовтні 2024 року менеджмент судна перейшов від молдовської компанії KSN Shipmanagement SRL до компанії з Азербайджану Dream Island Shipping LLC. За даними журналістів-рослідувачів RISE Moldova, компанія KSN Shipmanagement SRL є однією з десяти молдовських компаній, які відіграють значну роль у морському транспортуванні російської нафти.
Назва танкера Torex з’явилася на початку 2023 року після його продажу пакистанською корпорацією за понад п'ять мільярдів пакистанських рупій (еквівалент приблизно $21 млн. на початок 2023 року). На початку квітня, а потім у липні 2023 року норвезький портал новин про морську торгівлю повідомив, що фактичним новим бенефіціаром танкера стала компанія KSN Shipmanagement SRL з Молдови.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано тіньовими танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Jebel Dhanna (ОАЕ), Das Island (ОАЕ), Karachi (Пакистан), Mina Al Ahmadi (Кувейт), Mundra (Індія), Ningbo (КНР), Ras Tanura (Саудівська Аравія), Tuapse (рф), Yantai (КНР), Ust-Luga (рф), Taman (рф), Primorsk (рф), Altinova (Туреччина), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Perol Shipmanagement LTD п/о Dream Island Shipping LLC (6374127 / Азербайджан / 27.12.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Dream Island Shipping LLC (6507815 / Азербайджан / 20.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Dream Island Shipping LLC (6507815 / Азербайджан / 20.10.2024)
Колишні назви судна
Karachi / Marathon
Прапори (попередні)
Палау / Панама / Пакистан / Греція / Острови Кука
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Marugame Yard (Японія)
War & Sanctions 2024