NAUTILUS
IMO 9434890
Оновлено: 09.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
NAUTILUS
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9434890
MMSI
518999147
Позивний
E5U5128
Прапор (діючий)
Острови Кука
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту з липня 2023 року задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському морі до третіх країн, порушенні нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту. Зокрема, судно задіяне у STS передачах російської нафти судну LIGERA у Лаконійській затоці (Греція). За даними Kpler, судно LIGERA 09 січня 2024 року було зафіксовано корабельним споттером MarineTraffic біля узбережжя Криту у балласті з осадкою 11,3 м, 10 січня 2024 року танкер вирушив до Лаконійської затоки, де того ж дня здійснив перешу STS-передачу, прийнявши нафту URALS від судна NAUTILUS (IMO 9434890). За даними Kpler, NAUTILUS було завантажено 729 тис. барелів нафти Urals з порту Усть-Луга. LIGERA, завантажене російською нафтою, приховало інформацію про зміну осадки судна і попрямувало до Венесуели, де була виявлена STS-передача нафти судну MORNING SUN (IMO 9110183) у період з 28 лютого до 1 березня 2024 року, яке доставило 600 тис. барелів російської нафти нафтопереробному заводу Cardon у Венесуелі 02 березня 2024 року.
Танкер афілійований з компанією Adel Ship Management SRL (Молдова), яка здійснює управління танкерами, що допомагають росії транспортувати сиру нафту в умовах західних санкцій. Adel Ship Management SRL вважається одним з найбільших перевізників російської сирої нафти, зокрема, у першому півріччі 2024 року молдовська компанія відвантажила 2,6 млн барелів нафти, що становить приблизно 2% від загального російського експорту.
RLRISE Moldova - спільнота журналістів-розслідувачів, програмістів та активістів з Республіки Молдова та Румунії відносять танкер до тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти.
Танкер афілійований з компанією Adel Ship Management SRL (Молдова), яка здійснює управління танкерами, що допомагають росії транспортувати сиру нафту в умовах західних санкцій. Adel Ship Management SRL вважається одним з найбільших перевізників російської сирої нафти, зокрема, у першому півріччі 2024 року молдовська компанія відвантажила 2,6 млн барелів нафти, що становить приблизно 2% від загального російського експорту.
RLRISE Moldova - спільнота журналістів-розслідувачів, програмістів та активістів з Республіки Молдова та Румунії відносять танкер до тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Adabiya (Єгипет), New Mangalore (Індія), Jamnagar Terminal (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Winter Wind Navigation LTD (6388554 / Сейшельські Острови / 30.05.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Adel Ship Management SRL (6333843 / Молдова / 30.05.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Adel Ship Management SRL (6333843 / Молдова / 30.05.2023)
Колишні назви судна
Ps Pisa / Adele Marina Rizzo
Прапори (попередні)
Палау / Португалія / Італія
Рік будівництва
2010
Забудовник (країна)
Hudong Zhonghua Shipbuilding Group (КНР)
Веб-ресурси