OASIS

IMO 9265756
Оновлено: 18.06.2025
OASIS
Назва судна
OASIS
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
115583
IMO
9265756
MMSI
620999138
Позивний
D6A3142
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону переважно до КНР, Індії, Туреччини. Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Судно афілійовано з підсанкційною турецькою компанією Beks Gemi Isletmeciligi Ve Ticaret Anonim Sirketi, до якої Сполученим Королівством на початку 2024 року застосовано санкції, а також з турецькою компанією Beks Tanker Isletmeciligi AS. Після застосування санкцій судна цієї турецької компанії змінили менеджерів та прапори і продовжили перевезення російської нафти.
Обидві ці компанії входять до 30 найбільших компаній у світі за обсягами перевезення російських вантажів у 2023 році.
Танкер ІМО 9265756 належить до числа найактивніших перевізників російської нафти, які формують "ядро" російського тіньового флоту.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Izmit (Туреччина), Longkou Gang (КНР), Novorossiysk (рф), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Primorsk (рф), Paradip offshore (Індія), New Mangalore (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Qingdao (КНР), Tuzla Shipyard (Туреччина), Wafangdian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Polo Maritime & Trading Inc (0112321 / Панама / 13.02.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Polo Maritime & Trading Inc (0112321 / Панама / 13.02.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
East Gemi Isletmeciligi AS (0026325 / Туреччина / 24.02.2025)
Колишні назви судна
Yerotsakos / Atlantic Galaxy / Sophie Schulte / Beks Sun / Life
Прапори (попередні)
Кіпр Кіпр / Гонконг Гонконг / Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Барбадос Барбадос
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top