LIFE

IMO 9265756
Оновлено: 24.12.2024
LIFE
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
LIFE
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9265756
MMSI
314843000
Позивний
8PX09
Прапор (діючий)
Барбадос
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону переважно до КНР, Індії, Туреччини. Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Судно афілійовано з підсанкційною турецькою компанією Beks Gemi Isletmeciligi Ve Ticaret Anonim Sirketi, до якої Сполученим Королівством на початку 2024 року застосовано санкції, а також з турецькою компанією Beks Tanker Isletmeciligi AS. Після застосування санкцій судна цієї турецької компанії змінили менеджерів та прапори і продовжили перевезення російської нафти.
Обидві ці компанії входять до 30 найбільших компаній у світі за обсягами перевезення російських вантажів у 2023 році.
Танкер LIFE належить до числа найактивніших перевізників російської нафти, які формують "ядро" російського тіньового флоту.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Izmit (Туреччина), Longkou Gang (КНР), Novorossiysk (рф), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Paradip (Індія), New Mangalore (Індія), Cochin (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Qingdao (КНР), Tuzla Shipyard (Туреччина), Wafangdian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Sun Maritime & Trading Inc п/о Sand Gemi Isletmeciligi AS (6325242 / Туреччина / 17.06.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Sand Gemi Isletmeciligi AS (6477863 / Туреччина / 01.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Sand Gemi Isletmeciligi AS (6477863 / Туреччина / 20.03.2024)
Колишні назви судна
Beks Sun / Sophie Schulte / Atlantic Galaxy / Yerotsakos
Прапори (попередні)
Маршаллові Острови / Гонконг / Кіпр
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Sanoyas Mizushima Works & Shipyard (Японія)
War & Sanctions 2025