YANHU
IMO 9297357
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
YANHU
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
113553
IMO
9297357
MMSI
620999848
Позивний
D6A3848
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту задіяний в експорті переважно до Індії, КНР російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону, веденні темної діяльності в морі з вимкненим сигналом AIS.
Судно сертифіковано регулятором Indian Register of Shipping (IACS).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Orion Ship Management LLP, яка у 2023 році разом з компаніями Gaurik Ship Management LLP, Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping (India), Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Gatik Ship Management та Orion Ship Management LLP були попередніми менеджерами танкера.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Судно сертифіковано регулятором Indian Register of Shipping (IACS).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Orion Ship Management LLP, яка у 2023 році разом з компаніями Gaurik Ship Management LLP, Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping (India), Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Gatik Ship Management та Orion Ship Management LLP були попередніми менеджерами танкера.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Izmit (Туреччина), Longkou Gang (КНР), Nakhodka (рф), Novorossiysk (рф), Zhoushan (КНР), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Chennai (Індія), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Vadinar Terminal (Індія), St Petersburg (рф), Wafangdian (КНР), King Fahd (Саудівська Аравія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Kangen Maritime Corp (6466051 / Сейшельські Острови / 01.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Kangen Maritime Corp (6466051 / Сейшельські Острови / 05.04.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Jiu Zhai Gou Shipmanagement Co (0062359 / Китайська Народна Республіка / 16.11.2024)
Колишні назви судна
Arjun / Hammurabi / Bluesea / Mandala / Androklis / British Kestrel
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси