KIRA K
IMO 9346720
Оновлено: 12.08.2025

Назва судна
KIRA K
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9346720
Прапор (діючий)
MMSI
352002809
Позивний
3E5096
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
115878
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, Канада
, Австралія
, ЄС
, Швейцарія
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті підсанкційної російської нафти з російських портів у Балтійському морі до Індії, інших третіх країн, у тому числі із вимкненням AIS.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують по світу російську нафту через Балтійське море, район Кадетського каналу в Мекленбурзькій затоці і загрожують навколишньому природному середовищу.
Арфамакс з червня 2023 року належить невідомій компанії Eastern Shipping Inc (Сейшельські острови), флот якої складається лише з танкера KIRA K, до цього судно належало грецькій компанії. Судно сертифіковано China Classification Society (IACS).
За даними аналітичного центру Lloyds List танкер часто використовується для STS-передач.
24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують по світу російську нафту через Балтійське море, район Кадетського каналу в Мекленбурзькій затоці і загрожують навколишньому природному середовищу.
Арфамакс з червня 2023 року належить невідомій компанії Eastern Shipping Inc (Сейшельські острови), флот якої складається лише з танкера KIRA K, до цього судно належало грецькій компанії. Судно сертифіковано China Classification Society (IACS).
За даними аналітичного центру Lloyds List танкер часто використовується для STS-передач.
24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Beshayer Oil Terminal (Судан), Vysotsk (рф), Jurong Island (Сінгапур), Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Vadinar (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Ruwais (ОАЕ), King Fahd (Саудівська Аравія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Eastern Shipping Inc (6411424 / Сейшельські Острови / 06.06.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Eastern Shipping Inc (6411424 / Сейшельські Острови / 06.06.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
She Ray Ships Co Ltd (0009605 / Китайська Народна Республіка / 16.09.2024)
Колишні назви судна
Shanghai / Dakota Strength / Aegean Blue
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd.
Веб-ресурси