DASHAN
IMO 9299666
Оновлено: 24.01.2025

Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
DASHAN
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9299666
MMSI
621819020
Позивний
J2IA
Прапор (діючий)
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту з 2024 року задіяний в експорті до третіх країн російської нафти з російських портів у Балтійському морі, веденні темної діяльності в морі з вимкненим сигналом AIS.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Судно афілійоване з індійською компанією Caishan Ship Management, пов'язаною з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій. Caishan Ship Management є однією з ряду індійських компаній, які у 2023 році були залучені до схеми "жонглювання" суднами тіньового флоту, що управлялися Gatik Ship Management, з метою уникнення останньою західних санкцій. Caishan Ship Management була менеджером з управління безпекою судна у період січень-березень 2024 року.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Судно афілійоване з індійською компанією Caishan Ship Management, пов'язаною з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій. Caishan Ship Management є однією з ряду індійських компаній, які у 2023 році були залучені до схеми "жонглювання" суднами тіньового флоту, що управлялися Gatik Ship Management, з метою уникнення останньою західних санкцій. Caishan Ship Management була менеджером з управління безпекою судна у період січень-березень 2024 року.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras (Іспанія), Augusta (Італія), Cagliari (Італія), Canaport (St. John) (Канада), Cartagena (Іспанія), Constanta (Румунія), Corpus Christi (США), Forcados Oil Terminal (Нігерія), Fos (Франція), Freeport (США), Houston (США), Jose Ignacio (Уругвай), Las Palmas (Іспанія), Milford Haven (Великобританія), Philadelphia (США), Rotterdam (Нідерланди), Tarragona (Іспанія), Trieste (Італія), Ust-Luga (рф), Sadat (Єгипет), Akcansa Canakkale (Туреччина), Primorsk (рф), Vadinar Terminal (Індія), Vadinar (Індія), Bonny (Нігерія), Birkenhead (Великобританія), Gelendzhik (рф), Oyo Offshore Terminal (Нігерія), Yoho Offshore Terminal (Нігерія), Erha Terminal (Нігерія), FPSO Peregrino (Бразилія), Marine Terminal (Екваторіальна Гвінея), BONGA Offshore Terminal (Нігерія), Sankofa and Gye Nyame Offshore Terminal (Гана)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Reef Marine Inc (6431943 / Сейшельські Острови / 12.01.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Reef Marine Inc (6431943 / Сейшельські Острови / 12.01.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Jin Niu Hu Shipmanagement Co (0062420 / КНР / 28.12.2024)
Колишні назви судна
Eurochampion 2004 / MIANZIMU
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси