FIESTA
IMO 9260823
Оновлено: 18.06.2025

Назва судна
FIESTA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
110673
IMO
9260823
MMSI
667002321
Позивний
9LS2024
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7, ЄС та політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону переважно до КНР, Індії.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Управління безпекою судна у період з липня по грудень 2024 року здійснювала компанія Light Navigation LLC (Азербайджан). Зазначена компанія була ISM-менеджером ще одного танкера ІМО 9250892, віднесеного Міжнародною громадською організацією Greenpeace, до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Управління безпекою судна у період з липня по грудень 2024 року здійснювала компанія Light Navigation LLC (Азербайджан). Зазначена компанія була ISM-менеджером ще одного танкера ІМО 9250892, віднесеного Міжнародною громадською організацією Greenpeace, до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Dunkerque Port Est (Франція), Jurong Island (Сінгапур), Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Tuapse (рф), Yantai (КНР), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Vadinar Terminal (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Rongcheng (КНР), Qingdao (КНР), Dung Quat (В'єтнам), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Voyage Craft Inc (6503928 / Сейшельські Острови / 12.07.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Voyage Craft Inc (6503928 / Сейшельські Острови / 12.07.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Neptune Navigators' LLC (0014574 / Азербайджан / 28.12.2024)
Колишні назви судна
Mare Tirrenum / Aura / Future
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Веб-ресурси