SEA HONOR
IMO 9315654
Оновлено: 12.08.2025

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
S HON
Прапор
Малаві
MMSI
655144181
Позивний
7QS180
Назва судна
SEA HONOR
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9315654
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
274
Валовий тоннаж
83469
Дедвейт
158706
Страхування P&I
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
S HON
Прапор
Малаві
MMSI
655144181
Позивний
7QS180
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту з кінця 2023 року задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях до третіх країн.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з листопада 2023 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 100 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Наприкінці 2023 року танкер IMO 9315654 перевіз понад мільйон барелів сирої нафти вартістю в десятки мільйонів доларів від імені аль-Джамаля і пов'язаного з хуситами бізнесмена Абді Насіра Алі Махамуда з Туреччини, що перебуває під санкціями.
17 жовтня 2024 року США застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
Згідно з базою даних Глобальної інтегрованої системи інформації про судноплавство Міжнародної морської організації (IMO's GISIS) станом на 21 липня 2025 року регістрова назва судна - SEA HONOR, прапор позначено як "Guyana False". При цьому судно ходить під назвою S HON, прапором Малаві.
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з листопада 2023 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 100 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Наприкінці 2023 року танкер IMO 9315654 перевіз понад мільйон барелів сирої нафти вартістю в десятки мільйонів доларів від імені аль-Джамаля і пов'язаного з хуситами бізнесмена Абді Насіра Алі Махамуда з Туреччини, що перебуває під санкціями.
17 жовтня 2024 року США застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
Згідно з базою даних Глобальної інтегрованої системи інформації про судноплавство Міжнародної морської організації (IMO's GISIS) станом на 21 липня 2025 року регістрова назва судна - SEA HONOR, прапор позначено як "Guyana False". При цьому судно ходить під назвою S HON, прапором Малаві.
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Corpus Christi (США), Covenas Offshore Term. (Колумбія), Houston (США), Jurong Island (Сінгапур), Madre De Deus (Бразилія), Mamonal (Колумбія), Mina Saud (Кувейт), New Orleans (США), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Pelabuhan Sungai Udang (Малайзія), Port Elizabeth (Південно-Африканська Республіка), Ras Sudr (Єгипет), Tanger Med (Марокко), Tekirdag (Туреччина), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Belokamenka (рф), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Adabiya (Єгипет), Vadinar (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Akcansa (Туреччина), Gelendzhik (рф), South Louisiana (США)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Changtai Shipping Ltd (6427552 / Маршаллові Острови / 01.09.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Changtai Shipping Ltd (6427552 / Маршаллові Острови / 30.06.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (06.02.2025)
Колишні назви судна
Lila Orlando / Sonangol Kassanje / Kapok
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd.
Веб-ресурси