KAPOK
IMO 9315654
Оновлено: 10.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
KAPOK
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9315654
MMSI
750333000
Позивний
8RCJ9
Прапор (діючий)
Гвінея
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту з кінця 2023 року задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях до третіх країн.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з листопада 2023 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з листопада 2023 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Corpus Christi (США), Covenas Offshore Term. (Колумбія), Houston (США), Jurong Island (Сінгапур), Madre De Deus (Бразилія), Mamonal (Колумбія), Mina Saud (Кувейт), New Orleans (США), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Pelabuhan Sungai Udang (Малайзія), Port Elizabeth (Південно-Африканська Республіка), Ras Sudr (Єгипет), Tanger (Марокко), Tekirdag (Туреччина), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Belokamenka (рф), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Adabiya (Єгипет), Vadinar (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Akcansa (Туреччина), Gelendzhik (рф), South Louisiana (США)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Changtai Shipping LTD (6427552 / Маршаллові Острови / 01.09.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Shang Shipping LTD (6427827 / Гонконг / 01.09.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Shang Shipping LTD (6427827 / Гонконг / 08.09.2023)
Колишні назви судна
Lila Orlando / Sonangol Kassanje
Прапори (попередні)
Ліберія / Багамські Острови / Панама
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. LTD (Південна Корея)
Веб-ресурси