TASSOS

IMO 9408695
Оновлено: 11.12.2024
TASSOS
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
TASSOS
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9408695
MMSI
636022764
Позивний
5LKI6
Прапор (діючий)
Ліберія
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер після набрання чинності обмежень на російську нафту з лютого 2023 року задіяний в експорті російської нафти до третіх країн. Судно у лютому 2023 році було продано компанією Frontline (Нью-Йорк, США, мажоритарним власником якої є судноплавний мільярдер Джон Фредріксен) невідомій компанії Bay Global Maritime Inc (з реєстрацією в Ліберії), яка була зареєстрована як власник та комерційний менеджер судна. У червні 2023 року менеджером з безпеки судна стала турецька компанія PIER DENIZCILIK VE TICARET LTD, інкорпорована 26 травня 2023 року. Станом на 11 грудня 2024 року турецька PIER DENIZCILIK VE TICARET LTD управляє безпекою двох нафтових танкерів, афілійованих із підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот", є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками судів "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras (Іспанія), Canaport (St. John) (Канада), Corpus Christi (США), Fos (Франція), Sidi Kerir (Kurayr) (Єгипет), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Porto Du Acu (Бразилія), Brofjorden (Швеція), Qua Iboe (Нігерія), Ra's al maajjiz (Саудівська Аравія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Tassos International LTD (0059289 / Ліберія / 10.10.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Tassos International LTD (0059289 / Ліберія / 10.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (09.09.2024)
Колишні назви судна
Bay Global / Front Balder / Seasalvia / Roxen Star
Прапори (попередні)
Маршаллові Острови / Панама
Рік будівництва
2009
Забудовник (країна)
Nantong Rongsheng Shipbuilding (КНР)
War & Sanctions 2024