KATIUSKA

IMO 9236004
Оновлено: 02.06.2025
KATIUSKA
Назва судна
KATIUSKA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Порушення нафтового ембарго
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
149989
IMO
9236004
MMSI
372669000
Позивний
3FXO6
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ГОРОБЦОВ Геннадій Васильович
ГОРОБЦОВ Геннадій Васильович
Обґрунтування
Інформація про судно
Після введення обмежень на російську нафту у грудні 2022 року, танкер залучений до експорту російської нафти до третіх країн з листопада 2023 року, також танкер задіяний у порушенні нафтового ембарго G7 та ЄС на експорт сирої російської нафти до ЄС. Так, судно у серпні 2024 року у порушення нафтового ембарго вивезло російську сиру нафту з російського порту Тамань у Чорному морі та доставило її в перевантажувальний пункт на південь від Лаконської затоки, на захід від острова Кітіра.
Міжнародною громадською організацієї Greenpeace танкер віднесено до тіньового флоту.
Тіньовий танкерний флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Huizhou (КНР), Lanshan (КНР), Longkou Gang (КНР), Malongo Oil Terminal (Ангола), Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Yantai (КНР), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Beirut (Ліван), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Adabiya (Єгипет), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Katiuska Marine Ltd п/о Elite Marine Ship Management Ltd (6228671 / Гонконг / 04.06.2021)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Elite Marine Ship Management Ltd (0054274 / Гонконг / 07.02.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Elite Marine Ship Management Ltd (0054274 / Гонконг / 07.02.2025)
Колишні назви судна
Paros / Filikon
Прапори (попередні)
Греція Греція / Ліберія Ліберія
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
NKK Shipbuilding (Японія)
War & Sanctions 2025
To top