MERU

IMO 9187227
Оновлено: 30.05.2025
MERU
Назва судна
MERU
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти/нафтопродуктів
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
159999
IMO
9187227
MMSI
620999801
Позивний
D6A3800
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+ та політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, веденні темної діяльності в морі.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з липня 2023 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Управління безпекою судна здійснює компанія Night Moon Navigation LLC, інкорпорована у червні 2024 року в м. Баку, Азербайджані. Зазначена компанія є ISM-менеджером ще двох нафтових танкерів ІМО 9229374, ІМО 9326718, віднесених Міжнародною громадською організацією Greenpeace, до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Kavkaz (рф), Muara Harbor (Бруней), Nemrut Limani Bay (Туреччина), Ras Sudr (Єгипет), Tianjin Xin Gang (КНР), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Aoshan Oil Terminal (КНР), Akcansa Canakkale (Туреччина), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Singapore (Сінгапур), Icdas (Туреччина), Labuan (Малайзія), Malacca (Малайзія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Harmony Grove Corp (6457171 / Сейшельські Острови / 10.01.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Harmony Grove Corp (6457171 / Сейшельські Острови / 10.01.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Dream Island Shipping LLC (6507815 / Азербайджан / 23.02.2025)
Колишні назви судна
Front Sky / Potomac / Cape Bantry / Kriti Sfakia / Krit / Spirit / Omega
Прапори (попередні)
Норвегія Норвегія / Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Німеччина Німеччина / Ліберія Ліберія / Камерун Камерун / Сьєрра-Леоне Сьєрра-Леоне
Рік будівництва
2000
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top