DENEB

IMO 9301524
Оновлено: 07.12.2024
DENEB
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
DENEB
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
 Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9301524
MMSI
667002369
Позивний
9LS2072
Прапор (діючий)
Сьєрра-Леоне
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7, ЄС та політики price-cap на російську нафту залучений до експорту російської нафти з російських портів тихоокеанкого регіону, у Чорному морі переважно до КНР, Туреччини.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росіїтранспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано тіньовими танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Lanshan (КНР), Nemrut Limani Bay (Туреччина), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Yingkou (КНР), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Nianyuwan (КНР), Beirut (Ліван), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Tanjong Pagar (Сінгапур), Cochin (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Yuzhnaya Ozereyevka Terminal (рф), Dalian (КНР), Akcansa (Туреччина), Daxie (КНР), CPC Terminal (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Insist Line LTD (6508393 / Сейшельські Острови / 17.10.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Insist Line LTD (6508393 / Сейшельські Острови / 17.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Global Ship Solutions LLC (0025707 / Азербайджан / 17.10.2024)
Колишні назви судна
Palmer / SKS Satilla
Прапори (попередні)
В'єтнам / Норвегія
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024