CORTEX

IMO 9291250
Оновлено: 18.06.2025
CORTEX
Назва судна
CORTEX
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
114880
IMO
9291250
MMSI
620999137
Позивний
D6A3141
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7, ЄС та політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти переважно до КНР, Індії.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з підсанкційною турецькою компанією Beks Gemi Isletmeciligi Ve Tic, яка з червня 2022 року по березень 2024 року була комерційним менеджером судна.
Beks Gemi Isletmeciligi Ve Tic входить у трійку лідерів ренкінгу турецьких операторів, які у 2023 році забезпечували перевезення десятків мільйонів барелів російської нафти та нафтопродуктів. Флот турецької трійки лідерів - Beks Tanker Isletmeciligi AS та підсанкційних Beks Gemi Isletmeciligi ve Tic та Active Denizcilik ve Gemi сумарно перевезли 49 млн барелів російської нафти/нафтопродуктів у 2023 році.
З березня 2024 року менеджмент танкера здійснюється турецькою компанією Tokyo Gemi Isletmeciligi AS. Компанія Tokyo Gemi Isletmeciligi AS має однакову юридичну адресу з двома іншими турецькими шипменеджерами Sand Gemi Isletmeciligi AS та Cape Gemi Isletmeciligi AS. Вісьмома танкерами цих компаній у 2023 році, на початку 2024 року управляла компанія Beks Tanker Isletmeciligi AS, одним – підсанкційна Beks Gemi Isletmeciligi ve Tic.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Vysotsk (рф), Mundra (Індія), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Tianjin Xin Gang (КНР), Yangpu (КНР), Ust-Luga (рф), Ceuta (Іспанія), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), New Mangalore (Індія), Skaw (Данія), Kochin (Індія), Luoyuan (КНР), Sohar (Оман), Dalian (КНР), Burgas (Болгарія), Endesa (Іспанія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Cape Gemi Isletmeciligi AS (6477894 / Туреччина / 14.04.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Cape Gemi Isletmeciligi AS (6477894 / Туреччина / 14.04.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо
Колишні назви судна
Rainier Spirit / Almi Star / Beks Star / Line
Прапори (попередні)
Багамські Острови Багамські Острови / Ліберія Ліберія / Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Гвінея-Бісау Гвінея-Бісау / Барбадос Барбадос
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top