ODUNE

IMO 9229374
Оновлено: 18.06.2025
ODUNE
Назва судна
ODUNE
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
164286
IMO
9229374
MMSI
667002337
Позивний
9LS2040
Прапор (діючий)
Сьєрра-Леоне Сьєрра-Леоне
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ГОЛОМУЗ Павло Павлович
ГОЛОМУЗ Павло Павлович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7, ЄС та політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти, веденні темної діяльності в морі, практикування оманливих практик, пов'язаних з ідентифікацією/місцезнаходженням судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Управління безпекою судна у період з серпня 2024 року по лютий 2025 року здійснювала компанія Night Moon Navigation LLC, інкорпорована у червні 2024 року в м. Баку, Азербайджані. Зазначена компанія була ISM-менеджером ще двох нафтових танкерів ІМО 918722, ІМО 9326718, віднесених Міжнародною громадською організацією Greenpeace, до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу, при цьому, за даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, танкер ІМО 918722, був задіяний у перевезенні іранської нафти і з липня 2023 року переключився на перевезення російської нафти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана танкера ІМО 9229374.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Yingkou (КНР), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Ust-Luga (рф), Sadat (Єгипет), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Duqm (Оман), New Mangalore (Індія), Maday (М'янма), Kochin (Індія), Kyaukpyu (М'янма)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Jubilee Waves Corp (6457185 / Сейшельські Острови / 10.01.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Jubilee Waves Corp (6457185 / Сейшельські Острови / 10.01.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Global Ship Solutions LLC (0025707 / Азербайджан / 07.02.2025)
Колишні назви судна
Silia T / Odyssey / Simba
Прапори (попередні)
Греція Греція / Ліберія Ліберія / Камерун Камерун
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top