HERA

IMO 9326720
Оновлено: 07.12.2024
HERA
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
HERA
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
 Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9326720
MMSI
574005330
Позивний
XVKD7
Прапор (діючий)
В'єтнам
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7, ЄС та політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти переважно до Індії, здійснює часті заходи в російські порти у Чорному морі.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з червня 2022 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росіїтранспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано тіньовими танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Gelendzhgic (рф), Longkou Gang (КНР), Novorossiysk (рф), Sines (Португалія), Yantai (КНР), Chennai (Індія), Vadinar (Індія), Paradip (Індія), New Mangalore (Індія), Maday (М'янма), Jamnagar Terminal (Індія), Dung Quat (В'єтнам), Muara Berau Term. (Індонезія), CPC Terminal (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Hung Phat Maritime Trading (6198018 / В'єтнам / 15.05.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Hung Phat Maritime Trading (6198018 / В'єтнам / 15.05.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Hung Phat Maritime Trading (6198018 / В'єтнам / 15.05.2024)
Колишні назви судна
Gracy / SKS Spey
Прапори (попередні)
Норвегія
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024