YI MENG SHAN
IMO 9436941
Оновлено: 04.08.2025

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
MT BAISHA
Прапор
MMSI
620999856
Позивний
D6A3854
Назва судна
YI MENG SHAN
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9436941
Прапор (діючий)
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
105309
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, ЄС
, Швейцарія
, США
, Канада
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
MT BAISHA
Прапор
MMSI
620999856
Позивний
D6A3854
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Чорному та Балтійському морях до третіх країн. Зокрема у січні 2024 року судно здійснило перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порту Тамань (рф) в район затоки Lakonikos (Греція).
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного в транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Gaurik Ship Management, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Galena Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Gatik Ship Management та Gaurik Ship Management були попередніми менеджерами танкера.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Станом на початок липня 2025 року танкер задіяний у перевезеннях вантажів поблизу портів Венесуели.
Згідно з даними GISIS IMO, регістрова назва судна станом на 12 липня 2025 року - YI MENG SHAN, відсутні відомості про позивний судна.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного в транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Gaurik Ship Management, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Galena Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Gatik Ship Management та Gaurik Ship Management були попередніми менеджерами танкера.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Станом на початок липня 2025 року танкер задіяний у перевезеннях вантажів поблизу портів Венесуели.
Згідно з даними GISIS IMO, регістрова назва судна станом на 12 липня 2025 року - YI MENG SHAN, відсутні відомості про позивний судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aspropirgos (Aspropyrgos) (Греція), Longkou Gang (КНР), Novorossiysk (рф), Sidi Kerir (Єгипет), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Vadinar Terminal (Індія), Vadinar (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Bajo Grande (Венесуела)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Elgon Maritime Corp (6466047 / Сейшельські Острови / 20.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Elgon Maritime Corp (6466047 / Сейшельські Острови / 20.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Jun Zi Lan Shipmanagement (0007569 / Китайська Народна Республіка / 17.08.2024)
Колишні назви судна
Stavanger Bell / Syra / Attica
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2010
Забудовник (країна)
Sumitomo Heavy Industries
Веб-ресурси