ZEVS
IMO 9168946
Оновлено: 31.07.2025

Назва судна
ZEVS
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9168946
Прапор (діючий)
MMSI
613833000
Позивний
TJMC822
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
126355
Страхування P&I
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти, порушенні нафтового ембарго країн G7 та ЄС на російську сиру нафту, зокрема у квітні 2024 року судно перевозило російську нафту з російського порту Усть-Луга в Балтійському морі до Лаконійської затоки (Греція).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
21 липня 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
21 липня 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Lanshan (КНР), Nemrut Limani Bay (Туреччина), Tanjung Pelepas (Малайзія), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Primorsk (рф), Duqm (Оман), Laizhou (КНР), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина), Wafangdian (КНР), Malacca (Малайзія), Nipa Anch (Індонезія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Elysian Horizon Corp (6437311 / Сейшельські Острови / 05.12.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Elysian Horizon Corp (6437311 / Сейшельські Острови / 05.12.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Aqualink Shipmanagement Corp (6463728 / Казахстан / 12.01.2024)
Колишні назви судна
Guru
Прапори (попередні)
Рік будівництва
1999
Забудовник (країна)
Astillero La Naval
Веб-ресурси