PANTA REI 1
IMO 9332781
Оновлено: 20.11.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
PANTA REI 1
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9332781
MMSI
352003147
Позивний
3E6026
Прапор (діючий)
Панама
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер 2006 року побудови дедвейтом 115,536 тис. тонн з 2023 року залучений до вивезення російської сирої нафти з російських портів Усть-Луга, Приморськ у Балтійському морі переважно до Індії, а також у перевантаженнях російської нафти методом STS у Червоному морі. До 2023 року танкер не залучався до транспортування російської нафти. Судно сертифіковано регулятором Bureau Veritas (IACS).
ISM-менеджемент судна здійснюється індійською компанією Margao Marine Solutions OPC. Зазначена компанія здійснює ISM управління ще одного танкера тіньового флоту FENG SHOU (ІМО 9402471, колишня назва ANDROMEDA STAR, перебуває під санкціями ЄС та Швейцарії), щодо якого існує факт потрапляння у зіткнення поблизу Данії, коли танкер слідував для завантаження флагманською російською сирою нафтою марки Urals 04 березня 2024 року в балтійському порту Приморськ. Зазначений інцидент є свідченням ризиків, пов'язаних із діяльністю застарілого тіньового танкерного флоту у морі.
Експорт нафти є найбільшим джерелом доходів росії. З лютого 2022 року по червень 2024 року росія заробила 475 мільярдів євро доходів від експорту нафти (68% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Сьогодні росія продовжує докладати зусиль для уникнення/обходу санкцій, розширювати тіньовий флот за рахунок зростаючої кількості застарілих, погано обслуговуваних суден, задіювання “армади привидів”, багато з яких мають досвід роботи в умовах санкцій, застосованих до таких режимів як Іран, Венесуела, використовує для реєстрації суден "зручні" прапори, складні структури власності та управління, застосовує різноманітні тактики для приховування походження своїх вантажів, включаючи: перевантаження з судна на судно (STS), відключення автоматичних ідентифікаційних систем (AIS), фальсифікацію позицій, передачу неправдивих даних та інші оманливі або навіть незаконні методи. Тіньовий флот росії, діючи з мінімальним дотриманням правил і при цьому транспортуючи величезні обсяги сирої нафти маршрутами з інтенсивним рухом через вузькі протоки поблизу берегової лінії, без належного страхування P&I, з вимкненою системою автоматичної ідентифікації загрожує екологічній катастрофі зі значними економічними витратами, які понесуть постраждалі прибережні країни та/або міжнародна спільнота.
ISM-менеджемент судна здійснюється індійською компанією Margao Marine Solutions OPC. Зазначена компанія здійснює ISM управління ще одного танкера тіньового флоту FENG SHOU (ІМО 9402471, колишня назва ANDROMEDA STAR, перебуває під санкціями ЄС та Швейцарії), щодо якого існує факт потрапляння у зіткнення поблизу Данії, коли танкер слідував для завантаження флагманською російською сирою нафтою марки Urals 04 березня 2024 року в балтійському порту Приморськ. Зазначений інцидент є свідченням ризиків, пов'язаних із діяльністю застарілого тіньового танкерного флоту у морі.
Експорт нафти є найбільшим джерелом доходів росії. З лютого 2022 року по червень 2024 року росія заробила 475 мільярдів євро доходів від експорту нафти (68% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Сьогодні росія продовжує докладати зусиль для уникнення/обходу санкцій, розширювати тіньовий флот за рахунок зростаючої кількості застарілих, погано обслуговуваних суден, задіювання “армади привидів”, багато з яких мають досвід роботи в умовах санкцій, застосованих до таких режимів як Іран, Венесуела, використовує для реєстрації суден "зручні" прапори, складні структури власності та управління, застосовує різноманітні тактики для приховування походження своїх вантажів, включаючи: перевантаження з судна на судно (STS), відключення автоматичних ідентифікаційних систем (AIS), фальсифікацію позицій, передачу неправдивих даних та інші оманливі або навіть незаконні методи. Тіньовий флот росії, діючи з мінімальним дотриманням правил і при цьому транспортуючи величезні обсяги сирої нафти маршрутами з інтенсивним рухом через вузькі протоки поблизу берегової лінії, без належного страхування P&I, з вимкненою системою автоматичної ідентифікації загрожує екологічній катастрофі зі значними економічними витратами, які понесуть постраждалі прибережні країни та/або міжнародна спільнота.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Port Of Sohar (Оман), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Beirut (Ліван), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Vadinar Terminal (Індія), Sharjah (ОАЕ), Jamnagar Terminal (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Whip Marine Inc (6451946 / Сейшельські Острови / 26.09.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Whip Marine Inc (6451946 / Сейшельські Острови / 26.09.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Margao Marine Solutions OPC (6423241 / Індія / 07.10.2023)
Колишні назви судна
Mars Sun / Forward Flair
Прапори (попередні)
Ліберія / Сінгапур
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Sasebo Heavy Industries (Японія)
Веб-ресурси