AQUA TITAN
IMO 9332781
Оновлено: 27.02.2025

Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
AQUA TITAN
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9332781
MMSI
621819017
Позивний
J2HZ
Прапор (діючий)
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер 2006 року побудови дедвейтом 115,536 тис. тонн з 2023 року залучений до вивезення російської сирої нафти з російських портів Усть-Луга, Приморськ у Балтійському морі переважно до Індії, а також у перевантаженнях російської нафти методом STS у Червоному морі. До 2023 року танкер не залучався до транспортування російської нафти. Судно сертифіковано регулятором Bureau Veritas (IACS).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
ISM-менеджемент судна у 2023-2024 роках здійснювався індійською компанією Margao Marine Solutions OPC. Зазначена компанія здійснювала ISM управління ще одного підсанкційного танкера тіньового флоту ІМО 9402471, щодо якого існує факт потрапляння у зіткнення поблизу Данії, коли танкер слідував для завантаження флагманською російською сирою нафтою марки Urals 04 березня 2024 року в балтійському порту Приморськ. Зазначений інцидент є свідченням ризиків, пов'язаних із діяльністю застарілого тіньового танкерного флоту у морі.
Експорт нафти є найбільшим джерелом доходів росії. З лютого 2022 року по червень 2024 року росія заробила 475 мільярдів євро доходів від експорту нафти (68% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Сьогодні росія продовжує докладати зусиль для уникнення/обходу санкцій, розширювати тіньовий флот за рахунок зростаючої кількості застарілих, погано обслуговуваних суден, задіювання “армади привидів”, багато з яких мають досвід роботи в умовах санкцій, застосованих до таких режимів як Іран, Венесуела, використовує для реєстрації суден "зручні" прапори, складні структури власності та управління, застосовує різноманітні тактики для приховування походження своїх вантажів, включаючи: перевантаження з судна на судно (STS), відключення автоматичних ідентифікаційних систем (AIS), фальсифікацію позицій, передачу неправдивих даних та інші оманливі або навіть незаконні методи. Тіньовий флот росії, діючи з мінімальним дотриманням правил і при цьому транспортуючи величезні обсяги сирої нафти маршрутами з інтенсивним рухом через вузькі протоки поблизу берегової лінії, без належного страхування P&I, з вимкненою системою автоматичної ідентифікації загрожує екологічній катастрофі зі значними економічними витратами, які понесуть постраждалі прибережні країни та/або міжнародна спільнота.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
ISM-менеджемент судна у 2023-2024 роках здійснювався індійською компанією Margao Marine Solutions OPC. Зазначена компанія здійснювала ISM управління ще одного підсанкційного танкера тіньового флоту ІМО 9402471, щодо якого існує факт потрапляння у зіткнення поблизу Данії, коли танкер слідував для завантаження флагманською російською сирою нафтою марки Urals 04 березня 2024 року в балтійському порту Приморськ. Зазначений інцидент є свідченням ризиків, пов'язаних із діяльністю застарілого тіньового танкерного флоту у морі.
Експорт нафти є найбільшим джерелом доходів росії. З лютого 2022 року по червень 2024 року росія заробила 475 мільярдів євро доходів від експорту нафти (68% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Сьогодні росія продовжує докладати зусиль для уникнення/обходу санкцій, розширювати тіньовий флот за рахунок зростаючої кількості застарілих, погано обслуговуваних суден, задіювання “армади привидів”, багато з яких мають досвід роботи в умовах санкцій, застосованих до таких режимів як Іран, Венесуела, використовує для реєстрації суден "зручні" прапори, складні структури власності та управління, застосовує різноманітні тактики для приховування походження своїх вантажів, включаючи: перевантаження з судна на судно (STS), відключення автоматичних ідентифікаційних систем (AIS), фальсифікацію позицій, передачу неправдивих даних та інші оманливі або навіть незаконні методи. Тіньовий флот росії, діючи з мінімальним дотриманням правил і при цьому транспортуючи величезні обсяги сирої нафти маршрутами з інтенсивним рухом через вузькі протоки поблизу берегової лінії, без належного страхування P&I, з вимкненою системою автоматичної ідентифікації загрожує екологічній катастрофі зі значними економічними витратами, які понесуть постраждалі прибережні країни та/або міжнародна спільнота.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Port Of Sohar (Оман), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Beirut (Ліван), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Vadinar Terminal (Індія), Sharjah (ОАЕ), Jamnagar Terminal (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Whip Marine Inc п/о Qing Hai Hu Shipmanagement Co Ltd (6451946 / КНР / 26.09.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Qing Hai Hu Shipmanagement Co Ltd (0064491 / КНР / 21.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Qing Hai Hu Shipmanagement Co Ltd (0064491 / КНР / 21.11.2024)
Колишні назви судна
Mars Sun / Forward Flair / Panta Rei 1 / Lang Ya
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Sasebo Heavy Industries (Японія)
Веб-ресурси