MIKATI

IMO 9250892
Оновлено: 12.08.2025
MIKATI
Назва судна
MIKATI
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
IMO
9250892
Прапор (діючий)
Сьєрра-Леоне Сьєрра-Леоне
MMSI
667002308
Позивний
9LS2011
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
107092
Страхування P&I
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+ та політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів Усть-Луга, Приморськ переважно до КНР, Індії, Єгипту, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі.
Нафтовий танкер афілійований з компанією OPEC Petrol Transportation Co Ltd (В’єтнам) як з колишнім власником та комерційним менеджером судна. Ця компанія пов’язана з торгівлею іранською, венесуельською нафтою у 2021 році власним флотом.
Танкер здійснює заходи в російські порти, які лідирують в експорті російської нафти тіньовим флотом – порти Усть-Луга, Приморськ у Балтійському морі, доставляючи нафту до країн, що найбільше імпортують російську сиру нафту через тіньовий флот – КНР, Індія.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
25 жовтня 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Antalya (Туреччина), Longkou Gang (КНР), Mundra (Індія), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Beirut (Ліван), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Adabiya (Єгипет), Duqm (Оман), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія), Kochin (Індія), St. Petersburg (рф), Tuzla Shipyard (Туреччина), Pulau Ayer Chawan (Сінгапур)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Aiga Oceanic Ventures Ltd (0193877 / Самоа / 28.03.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Aiga Oceanic Ventures Ltd (0193877 / Самоа / 28.03.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Light Navigation LLC (6505102 / Азербайджан / 28.06.2024)
Колишні назви судна
Eagle Toledo / Joseph / Melia / Lucia
Прапори (попередні)
Сінгапур Сінгапур / В'єтнам В'єтнам
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Marugame Yard
War & Sanctions 2025
To top