SWIFTSEA RIDER
IMO 9318539
Оновлено: 08.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
SWIFTSEA RIDER
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9318539
MMSI
334921000
Позивний
HQZS3
Прапор (діючий)
Гондурас
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Судно сертифіковано китайським регулятором China Classification Society (IACS).
Танкер афілійований з компанією One Moon Marine Services LLC (ОАЕ), до якої Сполучения Королівством 13 червня 2024 року застосовано санкції у зв'язку з залученістю компанії до отримання вигоди від росії чи підтримки уряду росії шляхом ведення бізнесу в секторі, що має стратегічного значення для уряду рф, а саме в російському енергетичному секторі.
One Moon Marine Services LLC з листопада 2023 року почала перевозити російську нафту без страхування P&I.
One Moon Marine Services LLC афілійована з операторами так званого "тіньового" флоту Radiating World Shipping Services та Star Voyages Shipping Services. З метою обходу санкцій, застосованих до операторів тіньового флоту, зокрема до компаній Radiating World Shipping Services та Star Voyages Shipping Services, оператори "переписали" свій флот на шість пов’язаних компаній, зокрема чотири танкери (у тому числі підсанкційний "OZANNO" (колишня назва "Ocean Amz")) були передані в управління новоствореній компанії One Moon Marine Services LLC. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового флоту", залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Судно сертифіковано китайським регулятором China Classification Society (IACS).
Танкер афілійований з компанією One Moon Marine Services LLC (ОАЕ), до якої Сполучения Королівством 13 червня 2024 року застосовано санкції у зв'язку з залученістю компанії до отримання вигоди від росії чи підтримки уряду росії шляхом ведення бізнесу в секторі, що має стратегічного значення для уряду рф, а саме в російському енергетичному секторі.
One Moon Marine Services LLC з листопада 2023 року почала перевозити російську нафту без страхування P&I.
One Moon Marine Services LLC афілійована з операторами так званого "тіньового" флоту Radiating World Shipping Services та Star Voyages Shipping Services. З метою обходу санкцій, застосованих до операторів тіньового флоту, зокрема до компаній Radiating World Shipping Services та Star Voyages Shipping Services, оператори "переписали" свій флот на шість пов’язаних компаній, зокрема чотири танкери (у тому числі підсанкційний "OZANNO" (колишня назва "Ocean Amz")) були передані в управління новоствореній компанії One Moon Marine Services LLC. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового флоту", залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Ambarli (Туреччина), Novorossiysk (рф), Rotterdam (Нідерланди), Trieste (Італія), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Vadinar Terminal (Індія), Martas (Туреччина), Cochin (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Yuzhnaya Ozereyevka Terminal (рф), Icdas (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Sea Swift Shipping LTD п/о Northpole Marine Premalya (6426161 / Індія / 16.08.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Northpole Marine Premalya (0008041 / Індія / 25.07.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Northpole Marine Premalya (0008041 / Індія / 02.08.2024)
Колишні назви судна
Donat
Прапори (попередні)
Острови Кука / Хорватія
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Split Shipyard (Хорватія)
Веб-ресурси