ARYABHATA

IMO 9319882
Оновлено: 22.03.2025
ARYABHATA
Назва судна
ARYABHATA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
116093
IMO
9319882
MMSI
630001163
Позивний
J5AS8
Прапор (діючий)
Гвінея-Бісау Гвінея-Бісау
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів, у тому числі з вимкненням системи AIS.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту світом і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Galena Ship Management, Gaurik Ship Management LLP, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management LLP, Nautilus Shipping (India), Plutos Ship Management, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management, з метою уникнення санкцій.
Gatik Ship Management та Ark Seakonnect Shipmanagment LLC були попередніми менеджерами танкера у 2022-2023 роках.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
На тлі застосування санкцій росія для приховування експорту нафти поза price-cap та іншими обмеженнями, а також для приховування реальних власників суден, здійснення безперешкодного транспортування викопного палива "тіньовим" флотом застарілих нафтових танкерів використовує схему "жонглювання" суднами між пов’язаними компаніями, створює для цих цілей нові компанії (в ОАЕ, Гонконзі, Індії, Туреччині, Маврикію, на Сейшельських островах, інших юрисдикціях) з непрозорою організаційною структурою та структурою власності. З метою реалізації цієї схеми постійно відбувається зміна технічного/комерційного менеджменту, власників суден, перейменування суден зі зміною прапора, MMSI, call-sign, у т.ч. щодо підсанкційних суден. Судна "тіньового флоту" діють під "зручними прапорами", що дозволяє приховувати їх справжнє походження та уникати контролю з боку міжнародних організацій і страхових компаній.
"Тіньовий" флот, транспортуючи величезні обсяги сирої нафти маршрутами з інтенсивним рухом через вузькі протоки поблизу берегової лінії, без належного страхування P&I, з вимкненою системою автоматичної ідентифікації загрожує екологічній катастрофі зі значними економічними витратами, які понесуть постраждалі прибережні країни та/або міжнародна спільнота. "Тіньові" танкери вже брали участь у понад 50 інцидентах від Данських проток до Малайзії з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Gdansk (Польща), Hong Kong (Гонконг), Marsaxlokk (Мальта), Novorossiysk (рф), Sidi Kerir (Kurayr) (Єгипет), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Vadinar Terminal (Індія), New Mangalore (Індія), Jamnagar Terminal (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Angat Shipping Inc (6474771 / Китайська Народна Республіка / 02.03.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Huang Long Shan Shipmanagement (0064735 / Китайська Народна Республіка / 15.12.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Huang Long Shan Shipmanagement (0064735 / Китайська Народна Республіка / 15.12.2024)
Колишні назви судна
Houston Star / Isis
Прапори (попередні)
Сент-Кіттс і Невіс Сент-Кіттс і Невіс / Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Сінгапур Сінгапур / Панама Панама / Габон Габон
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Universal Shipbuilding (Японія)
War & Sanctions 2025
To top