CONSTELLATION

IMO 9306794
Оновлено: 09.12.2024
CONSTELLATION
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
CONSTELLATION
Категорія
Перевезення викопного палива
 Пов'язані з підсанкційними особами
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9306794
MMSI
314920000
Позивний
8P2392
Прапор (діючий)
Барбадос
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту.
Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн.
Судно неодноразово було зафіксоване Моніторинговою групою "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакції BlackSeaNews у вивезенні російської сирої нафти. Зокрема, факти участі судна у перевезенні російської нафти зафіксовані у квітні 2023 року, а також у квітні та червні-липні 2024 року (з російських портів Усть-Луга та Новоросійськ до індійського порту Парадіп).
Судно через компанії Stream Ship Management Fzco, Sun Ship Management, Oil Tankers Scf Mgmt Fzco, афілійоване із підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот" є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України.
Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У липні 2024 Об’єднаним Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Novorossiysk (рф), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Colombo (Шрі-Ланка), Vadinar (Індія), Sikka (Індія), Paradip (Індія), Jamnagar Terminal (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Iris Navigation Inc п/о Avebury Shipmanagment LLC-FZ (0056766 / ОАЕ / 30.08.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Avebury Shipmanagment LLC-FZ (0011359 / ОАЕ / 30.08.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Avebury Shipmanagment LLC-FZ (0011359 / ОАЕ / 07.09.2024)
Колишні назви судна
NS Commander
Прапори (попередні)
Ліберія / Габон
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024