Zaliv Amurskiy
IMO 9354313
Оновлено: 09.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Zaliv Amurskiy
Категорія
Перевезення викопного палива
Пов'язані з підсанкційними особами
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9354313
MMSI
352003364
Позивний
3E7519
Прапор (діючий)
Панама
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту.
Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн.
Судно неодноразово було зафіксоване Моніторинговою групою "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакції BlackSeaNews у вивезенні російської сирої нафти. Зокрема, факти участі судна у перевезенні російської нафти зафіксовані у липні та вересні 2022 року (з російського порту Туапсе до грецького порту Каламата), у червні-липні 2024 року (з російського порту Приморськ в індійський порт Сікка).
Менеджером судна є Stream Ship Management Fzco, серед колишніх менеджерів були компанії Sun Ship Management, Oil Tankers Scf Mgmt Fzco, афілійовані із підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот" є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У липні 2024 Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн.
Судно неодноразово було зафіксоване Моніторинговою групою "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакції BlackSeaNews у вивезенні російської сирої нафти. Зокрема, факти участі судна у перевезенні російської нафти зафіксовані у липні та вересні 2022 року (з російського порту Туапсе до грецького порту Каламата), у червні-липні 2024 року (з російського порту Приморськ в індійський порт Сікка).
Менеджером судна є Stream Ship Management Fzco, серед колишніх менеджерів були компанії Sun Ship Management, Oil Tankers Scf Mgmt Fzco, афілійовані із підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот" є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У липні 2024 Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Kalamata (Греція), Ras Sudr (Єгипет), Tuapse (рф), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Vadinar (Індія), Sikka (Індія), Jamnagar Terminal (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Buxus Seaway LTD п/o Stream Ship Management FZCO (5934727 / ОАЕ / 30.08.2016)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Stream Ship Management FZCO (6450201 / ОАЕ / 22.01.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Stream Ship Management FZCO (6450201 / ОАЕ / 22.01.2024)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Ліберія / Кіпр
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси