GALAXY

IMO 9826902
Оновлено: 24.01.2025
GALAXY
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
GALAXY
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9826902
MMSI
677064000
Позивний
5IM740
Прапор (діючий)
Танзанія Танзанія
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
СІДІНКО Андрій Михайлович
СІДІНКО Андрій Михайлович
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту.
Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн.
Судно пов'язане з підсанкційними компаніями Stream Ship Management FZCO, Sun Ship Management, Oil Tankers Scf Mgmt FZCO, афілійованими з підсанкційним ПАТ “Совкомфлот” - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створеним нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
Судно доставляє сиру російську нафту в КНР з 2019 року. Доставка російської нафти в КНР проходить по маршруту Північного морського шляху.
У липні 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Busan (Республіка Корея), Huizhou (КНР), Murmansk (рф), Ningbo (КНР), Tianjin Xin Gang (КНР), Zhoushan (КНР), Kozmino (рф), Shui Dong SBM (КНР), Erman (КНР), Caofeidian (КНР), Prigorodnoye (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Anda Seaway Inc п/о Starfish Ship Management LLC-FZ (0032519 / ОАЕ / 15.08.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Starfish Ship Management LLC-FZ (0024553 / ОАЕ / 15.08.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Starfish Ship Management LLC-FZ (0024553 / ОАЕ / 13.12.2024)
Колишні назви судна
Korolev Prospect
Прапори (попередні)
Габон / Ліберія / Барбадос
Рік будівництва
2019
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top