OZANNO
IMO 9394935
Оновлено: 02.12.2024

Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
OZANNO
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9394935
MMSI
314911000
Позивний
8P2379
Прапор (діючий)
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту.
Судно перевозило російську сиру нафту сорту Urals з портів рф в Балтійському морі до країн ЄС.
Судно було зафіксоване Моніторинговою групою "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакції BlackSeaNews як порушник ембарго на імпорт російської сирої нафти. Зокрема, факт участі судна у перевалці нафти зафіксовані у травні 2024 року біля порту Надор (Марокко) та іспанського порту Мелілья в Північній Африці.
У червні 2024 року судно здійснювало перезавантаження російської нафти на інший танкер в акваторії Середземного моря у нейтральних водах поблизу марокканського міста Надор.
У червні-липні 2024 року Сполученим Королівством та ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
Після застосованих санкцій судно разом з іншими підсанкційними танкерами перебувало на якорі приблизно за 80 миль від естонського порту Таллінн. Цей район є популярним місцем для танкерів, які чекають на завантаження вантажів у портах Балтійського моря.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
Судно перевозило російську сиру нафту сорту Urals з портів рф в Балтійському морі до країн ЄС.
Судно було зафіксоване Моніторинговою групою "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакції BlackSeaNews як порушник ембарго на імпорт російської сирої нафти. Зокрема, факт участі судна у перевалці нафти зафіксовані у травні 2024 року біля порту Надор (Марокко) та іспанського порту Мелілья в Північній Африці.
У червні 2024 року судно здійснювало перезавантаження російської нафти на інший танкер в акваторії Середземного моря у нейтральних водах поблизу марокканського міста Надор.
У червні-липні 2024 року Сполученим Королівством та ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
Після застосованих санкцій судно разом з іншими підсанкційними танкерами перебувало на якорі приблизно за 80 миль від естонського порту Таллінн. Цей район є популярним місцем для танкерів, які чекають на завантаження вантажів у портах Балтійського моря.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Karabiga (Туреччина), Port Nador (Марокко), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Primorsk (рф), Yalova (Туреччина), Tuzla (Туреччина), Skaw (Данія), Cochin (Індія), Braakman Harbour (Нідерланди), Tallinn Old City (Естонія), Melilla (Іспанія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Zorren Depth Shipping Ltd п/о Atos Remote Solutions (0031127 / Індія / 13.08.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solutions (6457083 / Індія / 13.08.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solutions (6457083 / Індія / 15.09.2024)
Колишні назви судна
Everglades / Overseas Everglades / Ocean AMZ
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
New Times Shipbuilding Co Ltd (КНР)
Веб-ресурси