Kotlas
IMO 9299719
Оновлено: 07.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Kotlas
Категорія
Перевезення викопного палива
Порушення price cap
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9299719
MMSI
273258910
Позивний
UBSZ8
Прапор (діючий)
російська федерація
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту та політики price-cap на рівні $60 за барель російської нафти. Танкер перевозив російську сиру нафту Urals за ціною понад $70 після того, як політика price-cap набула чинності.
Власником судна є компанія “Sterling Shipping Incorporated”, комерційним менеджером - підсанкційна Oil Tankers SCF MGMT FZCO, афілійовані з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот", є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками судів "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У грудні 2023 року США застосовані санкції до "NS Champion" (діюча назва "Kotlas") за недотримання політики price-cap на російську нафту.
Власником судна є компанія “Sterling Shipping Incorporated”, комерційним менеджером - підсанкційна Oil Tankers SCF MGMT FZCO, афілійовані з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот", є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками судів "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У грудні 2023 року США застосовані санкції до "NS Champion" (діюча назва "Kotlas") за недотримання політики price-cap на російську нафту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Ust-Luga (рф), Ikdas (Туреччина), Primorsk (рф), Pendik (Туреччина), Tuzla (Туреччина), Akcansa (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Invest Fleet LTD (6460140 / рф / 30.01.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Invest Fleet LTD (6460140 / рф / 30.01.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Invest Fleet LTD (6460140 / рф / 18.07.2024)
Колишні назви судна
Ns Champion
Прапори (попередні)
Ліберія
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси