MARQUISE
IMO 9315745
Оновлено: 15.08.2025

Назва судна
MARQUISE
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Перевезення викопного палива
IMO
9315745
Прапор (діючий)
MMSI
314001007
Позивний
8P2538
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Довжина (м)
184
Валовий тоннаж
23303
Дедвейт
37662
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти з грудня 2023 року залучений до експорту російської нафти/нафтопродуктів.
Судно активно вдається до ведення темної діяльності в районі Керченської протоки, портів ТОТ Криму.
Танкер здійснює заходи в порти ТОТ Криму, зокрема, у травні, червні 2025 року заходив у порти Комиш-Бурун і Феодосія.
У серпні 2024 року танкер на замовлення компанії Tupras Turkiye Petrol Rafinerileri A.S. був задіяний в експорті до Туреччини партії російських нафтопродуктів (понад 30 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс підсанкційного ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажу також була компанія Tupras Turkiye Petrol Rafinerileri A.S.
Танкер управляється компанією Lidoil DMCC (ОАЕ), якій станом на 30 червня 2025 року належить ще один танкер ІМО 9266750, що вважається частиною російського тіньового флоту і перебуває під санкціями з травня 2025 року.
Судно активно вдається до ведення темної діяльності в районі Керченської протоки, портів ТОТ Криму.
Танкер здійснює заходи в порти ТОТ Криму, зокрема, у травні, червні 2025 року заходив у порти Комиш-Бурун і Феодосія.
У серпні 2024 року танкер на замовлення компанії Tupras Turkiye Petrol Rafinerileri A.S. був задіяний в експорті до Туреччини партії російських нафтопродуктів (понад 30 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс підсанкційного ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажу також була компанія Tupras Turkiye Petrol Rafinerileri A.S.
Танкер управляється компанією Lidoil DMCC (ОАЕ), якій станом на 30 червня 2025 року належить ще один танкер ІМО 9266750, що вважається частиною російського тіньового флоту і перебуває під санкціями з травня 2025 року.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Conakry (Гвінея), Dakar (Сенегал), Vysotsk (рф), Golcuk Burnu (Туреччина), Izmit (Туреччина), Novorossiysk (рф), Porto Grande (Кабо-Верде), Marmara (Туреччина), St. Petersburg (рф), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Dokos Management Co п/о Lidoil DMCC (6444153 / Об'єднані Арабські Емірати / 27.11.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Lidoil DMCC (6424014 / Об'єднані Арабські Емірати / 12.04.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Spikoil DMCC (0180902 / Об'єднані Арабські Емірати / 12.04.2025)
Колишні назви судна
Agisilaos / Seaways Cape Horn / Chemtrans Leo
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd.
Веб-ресурси