JAMES II
IMO 9253909
Оновлено: 09.06.2025

Назва судна
JAMES II
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
149995
IMO
9253909
MMSI
511100897
Позивний
T8A4118
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний з червня 2024 року в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, а також через STS-передачі, зокрема у квітні 2025 року з танкером ІМО 9304825 (перебуває під санкціями Сполученого Королівства з лютого 2025 року) поблизу російських портів у Балтійському морі. Судно вдається до ведення темної діяльності поблизу Керченської протоки в Азовському морі у червні, липні 2024 року, після цього поблизу Румунії у липні 2024 року.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jurong Island (Сінгапур), Kemaman Harbor (Малайзія), Dong Jia Kou (КНР), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), Laizhou (КНР), Pasir Gudang, Johor (Малайзія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
James Navigation SA п/о Gama Link Tech Services Co (6373923 / Індія / 01.12.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Gama Link Tech Services Co (6394120 / Індія / 11.07.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Gama Link Tech Services Co (6394120 / Індія / 11.07.2023)
Колишні назви судна
Astra / Waltz
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Sasebo Heavy Industries (Японія)
Веб-ресурси