CAI YUN
IMO 9437983
Оновлено: 11.06.2025

Назва судна
CAI YUN
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
109005
IMO
9437983
MMSI
352003969
Позивний
3E5364
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти з липня 2024 року задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Фінській затоці із застосуванням оманливих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності поблизу російських портів у Балтійському морі). Саме з липня 2024 року власником та комерційним менеджером танкера стала компанія Acceronix Ltd, зареєстрована на Сейшельських Островах.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Corpus Christi (США), Rotterdam (Нідерланди), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Duqm (Оман), Vadinar (Індія), Rostock (Німеччина), Mongstad (Норвегія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Acceronix Ltd (6502125 / Сейшельські Острови / 16.07.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Acceronix Ltd (6502125 / Сейшельські Острови / 16.07.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Hua Guo Shan Shipmanagement Co (0114313 / Китайська Народна Республіка / 26.01.2025)
Колишні назви судна
D. T. Vincenzo P. / SN Olivia / Oilmeda / Claret Prince / Ocean Prince / Nan Hai
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2010
Забудовник (країна)
Hudong Zhonghua Shipbuilding Group (КНР)
Веб-ресурси