CAI YUN
IMO 9437983
Оновлено: 04.08.2025

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Малаві
MMSI
Позивний
Назва судна
CAI YUN
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9437983
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
109005
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, ЄС
, Швейцарія
, Канада
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Малаві
MMSI
Позивний
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти з липня 2024 року задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Фінській затоці із застосуванням оманливих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності поблизу російських портів у Балтійському морі). Саме з липня 2024 року власником та комерційним менеджером танкера стала компанія Acceronix Ltd, зареєстрована на Сейшельських Островах.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Corpus Christi (США), Rotterdam (Нідерланди), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Duqm (Оман), Vadinar (Індія), Rostock (Німеччина), Mongstad (Норвегія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Acceronix Ltd (6502125 / Сейшельські Острови / 16.07.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Acceronix Ltd (6502125 / Сейшельські Острови / 16.07.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Hua Guo Shan Shipmanagement Co (0114313 / Китайська Народна Республіка / 26.01.2025)
Колишні назви судна
D. T. Vincenzo P. / SN Olivia / Oilmeda / Claret Prince / Ocean Prince / Nan Hai
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2010
Забудовник (країна)
Суднобудівний Завод "Кама"
Веб-ресурси