GEORGIA
IMO 9302683
Оновлено: 29.05.2025

Назва судна
GEORGIA
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
40327
IMO
9302683
MMSI
215375000
Позивний
9HA2712
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Britannia Steamship insurance Association Ltd
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, у тому числі через STS-передачі з танкерами тіньового флоту рф поблизу європейських країн.
Танкер здійснює заходи в порти ТОТ Крим України, зокрема, у січні 2025 року, систематично вдається до ведення темної діяльності в районі російських портів у Балтійському, Чорному морях, Керченської протоки.
У лютому 2023 року танкер був задіяний в експорті російських нафтопродуктів (понад 30 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажу була підсанкційна російська компанія ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем - компанія Tejarinaft FZCO, заснована 25 квітня 2022 року, один з основних нафтових трейдерів із закупівлі російської нафти/нафтопродуктів у 2023 році.
У січні 2025 року, вийшовши з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом, танкер ІМО 9302683 в районі поблизу Греції здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443. Танкер ІМО 9247443 без належного страхування Міжнародного клубу P&I з липня 2024 року діє в районі Греції, Кіпру як плавучий перевантажувальний STS-хаб російського мокрого вантажу, що доставляється в район Греції, Кіпру для перевалки переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, а також з Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів, Приморськ, Усть-Луга. Такі поставки з російських портів для подальшої перевалки через танкер ІМО 9247443 в європейських водах здійснюються низкою танкерів, зокрема, афілійованих з індійською компанією Gatik Ship Management.
Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. У свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
Танкер здійснює заходи в порти ТОТ Крим України, зокрема, у січні 2025 року, систематично вдається до ведення темної діяльності в районі російських портів у Балтійському, Чорному морях, Керченської протоки.
У лютому 2023 року танкер був задіяний в експорті російських нафтопродуктів (понад 30 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажу була підсанкційна російська компанія ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем - компанія Tejarinaft FZCO, заснована 25 квітня 2022 року, один з основних нафтових трейдерів із закупівлі російської нафти/нафтопродуктів у 2023 році.
У січні 2025 року, вийшовши з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом, танкер ІМО 9302683 в районі поблизу Греції здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443. Танкер ІМО 9247443 без належного страхування Міжнародного клубу P&I з липня 2024 року діє в районі Греції, Кіпру як плавучий перевантажувальний STS-хаб російського мокрого вантажу, що доставляється в район Греції, Кіпру для перевалки переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, а також з Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів, Приморськ, Усть-Луга. Такі поставки з російських портів для подальшої перевалки через танкер ІМО 9247443 в європейських водах здійснюються низкою танкерів, зокрема, афілійованих з індійською компанією Gatik Ship Management.
Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. У свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Alexandria (Єгипет), Antwerpen (Бельгія), Constanta (Румунія), Derince Burnu (Туреччина), Yilport/Gebze (Туреччина), Petrol Ofisi Terminal Iskenderun (Туреччина), Izmit (Туреччина), Manaus (Бразилія), Mersin (Туреччина), Murmansk (рф), Novorossiysk (рф), Ras Lanuf (Лівія), Samsun (Туреччина), Trabzon (Туреччина), Tuapse (рф), Ust-Luga (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Kamysh-Burun (Україна), Primorsk (рф), Bizerte (Туніс), Altinova- Shipyard (Туреччина), Marmara (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Benghazi (Лівія), Agioi Theodoroi Port (Греція), Misurata (Лівія), Burgas (Болгарія), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Trigger Shipping Ltd п/о Eastern Mediterranean Maritime (1523286 / Греція / 10.03.2011)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Eastern Mediterranean Maritime (1252195 / Греція / 10.03.2011)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Eastern Mediterranean Maritime (1252195 / Греція / 10.03.2011)
Колишні назви судна
Cape Bilbao
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси