OMNI
IMO 9400980
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
OMNI
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105380
IMO
9400980
MMSI
352001876
Позивний
3E2785
Прапор (діючий)
Страхування P&I
The West of England Shipowners
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону, вдається до ведення темної діяльності з вимкненням AIS в районі порту Усть-Луга.
Танкер афілійований з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства) - одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
Судноплавна компанія Fractal Marine DMCC (ОАЕ) була створена незадовго до введення країнами G7 політики price-cap на російську нафту після повномасштабного вторгнення росії в Україну, відіграла значну роль у транспортуванні російської нафти.
22 лютого 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до Fractal Marine DMCC у зв’язку з її залученістю до обслуговування російського енергетичного сектору. Fractal Marine DMCC керувала флотом із 28 танкерів як посередник між власниками та фрахтувальниками суден.
Fractal Marine DMCC разом з Gatik Ship Management (Індія) та Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ, під санкціями Сполученого Королівства) вважаються провідними операторами російського тіньового флоту, що на початку 2023 року зібрали флот із близько 90 танкерів, 90 % яких здійснювали транспортування російської нафти/нафтопродуктів з балтійських та чорноморських портів росії до Індії, КНР, Туреччини, Близького Сходу, Африки та Південної Америки. Зібраний Fractal та Gatik менш ніж за рік флот нафтових танкерів на $2 млрд міг транспортувати понад 40 млн барелів нафти/нафтопродуктів. Fractal Marine DMCC, Gatik Ship Management та Radiating World Shipping Services LLC на танкерному ринку допомагали російській нафті продовжувати циркулювати по всьому світу, а уряду рф забезпечувати багатомільярдні доходи в обхід санкцій.
Після санкціонування Fractal Marine DMCC намагалася оскаржити введені Сполученим Королівством санкції проте програла у суді. Після цього компанія "переписала" свій флот на інші компанії.
Управління безпекою танкера у 2023-2024 роках здійснювала компанія Wanta Shipping LLC-FZ (ОАЕ), яка також управляла ще 19 суднами, афілійованими з Fractal Marine DMCC. Зокрема, 10 січня 2025 року 19-річний танкер EVENTIN, управління безпекою яким забезпечувала Wanta Shipping LLC-FZ, завантажений російською нафтою (99 тис тонн) в порту Усть-Луга втратив управління у Балтійському морі. За даними німецького Havariekommando у судна відмовили системи електроживлення та двигун, воно втратило здатність маневрувати і стало дрейфувати на малій швидкості у відкритому морі поблизу острова Рюген. Зазначений інцидент вчергове свідчить про зростаючу загрозу розливів нафти застарілими суднами тіньового флоту.
Комерційний менеджмент танкера перейшов від Fractal Marine DMCC до компанії Aizdihar Ship Charter FZCO, що базується в ОАЕ. До Aizdihar Ship Charter FZCO від Fractal Marine DMCC "перейшов" також танкер NESTOS (ІМО 9417464). Танкери ABHA і NESTOS під управлінням Aizdihar Ship Charter FZCO продовжують здійснювати експорт російської нафти/нафтопродуктів з російських портів.
Танкер афілійований з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства) - одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
Судноплавна компанія Fractal Marine DMCC (ОАЕ) була створена незадовго до введення країнами G7 політики price-cap на російську нафту після повномасштабного вторгнення росії в Україну, відіграла значну роль у транспортуванні російської нафти.
22 лютого 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до Fractal Marine DMCC у зв’язку з її залученістю до обслуговування російського енергетичного сектору. Fractal Marine DMCC керувала флотом із 28 танкерів як посередник між власниками та фрахтувальниками суден.
Fractal Marine DMCC разом з Gatik Ship Management (Індія) та Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ, під санкціями Сполученого Королівства) вважаються провідними операторами російського тіньового флоту, що на початку 2023 року зібрали флот із близько 90 танкерів, 90 % яких здійснювали транспортування російської нафти/нафтопродуктів з балтійських та чорноморських портів росії до Індії, КНР, Туреччини, Близького Сходу, Африки та Південної Америки. Зібраний Fractal та Gatik менш ніж за рік флот нафтових танкерів на $2 млрд міг транспортувати понад 40 млн барелів нафти/нафтопродуктів. Fractal Marine DMCC, Gatik Ship Management та Radiating World Shipping Services LLC на танкерному ринку допомагали російській нафті продовжувати циркулювати по всьому світу, а уряду рф забезпечувати багатомільярдні доходи в обхід санкцій.
Після санкціонування Fractal Marine DMCC намагалася оскаржити введені Сполученим Королівством санкції проте програла у суді. Після цього компанія "переписала" свій флот на інші компанії.
Управління безпекою танкера у 2023-2024 роках здійснювала компанія Wanta Shipping LLC-FZ (ОАЕ), яка також управляла ще 19 суднами, афілійованими з Fractal Marine DMCC. Зокрема, 10 січня 2025 року 19-річний танкер EVENTIN, управління безпекою яким забезпечувала Wanta Shipping LLC-FZ, завантажений російською нафтою (99 тис тонн) в порту Усть-Луга втратив управління у Балтійському морі. За даними німецького Havariekommando у судна відмовили системи електроживлення та двигун, воно втратило здатність маневрувати і стало дрейфувати на малій швидкості у відкритому морі поблизу острова Рюген. Зазначений інцидент вчергове свідчить про зростаючу загрозу розливів нафти застарілими суднами тіньового флоту.
Комерційний менеджмент танкера перейшов від Fractal Marine DMCC до компанії Aizdihar Ship Charter FZCO, що базується в ОАЕ. До Aizdihar Ship Charter FZCO від Fractal Marine DMCC "перейшов" також танкер NESTOS (ІМО 9417464). Танкери ABHA і NESTOS під управлінням Aizdihar Ship Charter FZCO продовжують здійснювати експорт російської нафти/нафтопродуктів з російських портів.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Genova (Італія), Jurong Island (Сінгапур), Lanshan (КНР), Mundra (Індія), Ningbo (КНР), Pulau Bukom (Сінгапур), Ras Tanura (Саудівська Аравія), Sines (Португалія), Skhira (Туніс), Ust-Luga (рф), Taman (рф), Kozmino (рф), Fujairah (ОАЕ), Bizerte (Туніс), Jamnagar Terminal (Індія), Gulei (КНР), Jebel Ali (ОАЕ), St Petersburg (рф), King Fahd (Саудівська Аравія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Omi Lines Inc (0062172 / Маршаллові Острови / 28.02.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Omi Lines Inc (0062172 / Маршаллові Острови / 28.02.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Alacritas Shipping FZE (0044101 / ОАЕ / 28.02.2025)
Колишні назви судна
Oracle / Harmonia / Abha
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Sumitomo Heavy Industries (Японія)
Веб-ресурси